شنبه 8 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه 457 نفر به مراکز درمانی تابعه این دانشگاه در شبانه‌روز گذشته در پی آلودگی هوا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: شاهد مازوت‌سوزی در برخی از نیروگاه‌ها هستیم و همین مسئله موجب افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهرها به‌ویژه پایتخت شده است

وب‌گاه فرارو

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در آذر گفت: ممکن است در قرارداد سرویس مدارس ذکر شده باشد "هزینه سرویس، ماهانه پرداخت شود" در چنین شرایطی، والدین می‌توانند به ازای روز‌های تعطیل است، هزینه نپردازند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما از روز اول که کار خود را شروع کردیم، به صراحت عنوان کردیم که قانون ایمنی زیستی مشکل دارد و باید تغییر کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد همت سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران بازدید کرد. در این بازدید‌ها موضوعاتی، چون «استفاده از محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنایع»، «بهره‌گیری از توانمندی داخلی و دستاور‌های شرکت‌های فعال در پروژه‌های جاری...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی 2 هفته‌ای مدارس در آذر گفت: ممکن است در قرارداد سرویس مدارس ذکر شده باشد "هزینه سرویس، ماهانه پرداخت شود" در چنین شرایطی، والدین می‌توانند به ازای روزهای تعطیل است، هزینه نپردازند.

وب‌گاه فرارو

چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست، نامه کارشناسان سازمان ملل درباره پیامدهای ناگوار تحریم های آمریکا بر محیط زیست و سلامت ایرانیان به واسطه ارایه اسناد مربوط به این تحریم ها علیه محیط زیست و صنایع مربوط به محیط زیست ایران را یک دستاورد بسیار خوب برای کشور دانست.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - فاطمه ترکاشوند؛ * با اعلام کارگروه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران چند روزی است که آموزش همه مقاطع تحصیلی استان تهران غیر حضوری شده است جمله‌ای آشنا که این روز‌ها مدام آن را می‌شنویم و از فرجام نامطلوبی که برای کشور به ثمر می‌آورد غافلیم! مدرسه که به عنوان مهم‌ترین رکن تعلیم و تربیت رسمی عمومی کشور، سکان دار حرکت به سمت یکی از آرمان‌های نظام یعنی تربیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: اکنون شاخص آلودگی هوا در تهران و کلانشهرها برای تمامی گروه های سنی ناسالم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر ضرورت تغییر قانون ایمنی زیستی گفت: ما هم درباره این قانون نظرات اصلاحی داریم و محکم بر سر نظرات خود می ایستیم.

وب‌گاه گسترش

علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها در مورد لزوم برکناری زاکانی به علت عدم حل آلودگی هوا، گفت: ما سعی کردیم در مورد موضوعات تخصصی نظرات تخصصی افراد را گوش کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها در مورد لزوم برکناری زاکانی به علت عدم حل آلودگی هوا، گفت: ما سعی کردیم در مورد موضوعات تخصصی نظرات تخصصی افراد را گوش کنیم. وی ادامه داد؛ حتی اگر انتقاد باشد ما با آغوش باز استفاده می‌کنیم؛ اما با نظرات سیاسی که کینه حزبی و جناحی دارد آن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در رابطه با نقدهای مراجع تقلید نسبت به عملکرد دولت و برنامه دولت برای رفع دغدغه‌ها افزود: رهنمودهای مراجع تقلید همیشه برای نهادهای مختلف قابل استفاده بوده است و این دولت نیز جهت حرکت خود را عمل به این نکات ارزشمند می‌دانند و آن را سر لوحه کار خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقبال شاکری در مورد نقش مازوت‌سوزی در شدت‌گیری آلاینده‌های تهران، گفت: بی‌برنامگی در مصرف منابع و انرژی‌های موجود از آب و برق گرفته تا گاز امروز کشور را با کمبودهایی مواجه کرده و شاهد مازوت‌سوزی در برخی از نیروگاه‌ها هستیم.