پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی دارایی‌نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: قیمت کنونی هر کیلو پیاز با کاهش هزار تومانی در میدان مرکزی به 14 تا 15 هزارتومان رسیده است.

وب‌گاه الف

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تعرفه صادرات پیاز، قیمت این محصول در بازار داخلی رو به کاهش گذاشت.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز راهبری گاز کشور گفت: مصرف 630 میلیون مترمکعب در حوزه خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که تقریبا 74 درصد از کل گاز کشور را شامل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که طی 20 روز آینده با عرضه پیاز بندرعباس، قیمت کاهش یابد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: قیمت کنونی هر کیلوگرم پیاز در میدان مرکزی 14 تا 15 هزار تومان است که نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.

وب‌گاه فرارو

وی درمورد اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد و حرف و حدیث‌های مطرح شده نسبت به انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی، گفت: همه این مجموعه‌ها گزینه تیم ملی هستند. اگر بخواهیم مربی داخلی انتخاب کنیم، واقعیت همین گزینه‌هایی هستند که نام‌شان مطرح شده است. در شرایطی فعلی هر کدام هم به تیم ملی بیایند، ایثار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت تامین کامل بازار گوشت مرغ کشور تاکنون تحقق یافته است و 100 هزار تن نیز تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال بهرامی در آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های حمل و نقلی منطقه 13، افزود: ما هر کاری که انجام می‌دهیم، باید در راستای جلب رضایت مردم باشد و نباید بر اجرای کار اشتباهی که نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد، اصرار بورزیم و آن را تکرار کنیم. وی تأکید کرد: نمی‌توانیم صرفاً با ایجاد موانع فیزیکی به رفع ترافیک خیابان‌ها کمک کنیم بلکه...

خبرگزاری دانا

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش استان قزوین گفت: از بین 535 گونه پرنده که در کشور وجود دارند، حدود 211 گونه تاکنون در استان قزوین شناسایی و ثبت شده که 57 گونه آن آبزی و کنار آبزی بوده و مایقی پرندگان خشکزی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اداره‌کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ، از ورود سامانه بارشی برف و باران و کاهش دمای روزانه در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

برنامه "تهرانگرد" سفری تلویزیونی به شهرستان ملارد صفادشت است تا مخاطبان این برنامه با ظرفیت‌های کشاورزی و طبیعی این منطقه آشنا کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در افزایش تعرفه صادرات پیاز، قیمت این محصول در بازار داخلی رو به کاهش گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان تا اوایل هفته آینده، گفت: در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در شهرهای کامیاران و زرینه به 15سانتی متر رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای تهران براساس میانگین تمام ایستگاه ها هم اکنون با شاخص 121 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست با تاکید بر این که برنامه‌ای برای انتقال توله یوزهای جداشده از طبیعت توران به تهران وجود ندارد، گفت: اساسا وقتی هر حیوانی از طبیعت جدا می‌شود، بخصوص وقتی گوشتخوار باشد، ضربه سختی به زیست عادی آن وارد می‌شود و شرایط بازگرداندن آن حیوان به طبیعت بسیار دشوار است که این موضوع درباره «آذر» و «توران» هم صدق می‌کند.