چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از آذرماه که هوا بیشتر رو به سرما رفت، آلودگی به هوای کلانشهرهایی مانند تهران و کرج هجوم آورد و نفس کشیدن را برای مردم دشوار کرد. در حالی اهالی این کلانشهرها در این شرایط زندگی می‌کنند که تنفس انواع و اقسام آلاینده‌ها آسیب‌های جبران‌ناپذیری را برای سلامت آنان در پی دارد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز پانزدهم دی‌ماه براساس داده‌های 14 ایستگاه پایش فعال با میانگین 168 برای هفتمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌

وب‌گاه فرارو

استقلال اگر می‌خواهد نیم‌فصل را بالاتر از رقیب به پایان برساند، ابتدا باید خودش برابر تراکتور برنده شود و آن‌وقت امیدوار شود که نساجی پرسپولیس را شکست دهد. اگر چنین شود، استقلال در نیم‌فصل 30 امتیازی می‌شود و بالاتر از پرسپولیس قرار می‌گیرد. حالت دیگری هم برای صدرنشینی استقلال وجود دارد که این یکی تا حدودی دشوار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محسن کریمیان یکی از کارگردانان مجموعه مستند «ضد» به طرح نکاتی درباره قسمت ویژه این مستند با موضوع آلودگی هوا در کشورهای در حال توسعه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت تامین کامل بازار گوشت مرغ کشور تاکنون تحقق یافته است و 100 هزار تن نیز تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر قیمت پیاز در خرده‌فروشی‌های سطح شهر به کیلویی 26 هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آلودگی محصولات بخش کشاورزی بیش از استاندارد جهانی منجر به برگشت بخشی از بارهای صادراتی شده و این امر ضرورت استفاده از سموم کم خطر را برای بخش کشاورزی افزایش داده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکل باغدار‌های شمال برای فروش پرتقال به بازاریابی جدید اشاره کرد و گفت: با چین توافق‌هایی شده که بازاری بالای یک میلیاردی است تا مازاد محصولات کشاورزی به این کشور صادر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: افزایش غیرمترقبه قیمت پیاز و عبور از مرز 26 هزار تومان به ازای هر کیلو در یک هفته اخیر اشک مصرف‌کنندگان را درآورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی روز پنجشنبه 15 دی در جنوب کشور احتمال رگبار و رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع کشور بارش برف انتظار می‌رود. در چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و بوشهر بارش شدت خواهد داشت. غرب و شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است. همچنین روز جمعه در جنوب استان‌های فارس،...

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

دمای هوا چه تاثیراتی روی رابطه جنسی دارد؟ در ادامه بخوانید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون هوای پاک بیش از 20 دستگاه در موضوع آلودگی هوا وظایفی برعهده دارند، گفت: شهرداری تنها دستگاه مسئول در حوزه آلودگی هوا نیست و همه دستگاه‌ها به ویژه دولتی‌ها نقش مهم و اساسی در حل این مشکل دارند.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مافیای میدان‌های تره بار خصوصا در تهران در حال ذخیره پیاز و توزیع آن به صورت قطره چکانی در بازار می‌باشد