یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم

معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به کاهش تولید گاز طبیعی ناچار به استفاده از سوخت‌های مایع سنگین برای تولید برق شده‌ایم که این موضوع به تشدید آلودگی هوا در اغلب کلانشهرهای کشور به خصوص اراک، تهران و اصفهان منجر شده است.

خبرگزاری مهر

واکنش وزارت نفت به مصرف بی سابقه گاز، تکذیب بازگشت فرآورده‌های نفتی ایران از افغانستان و 40 هزار مشترک تهرانی پاداش خوش مصرفی می‌گیرند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و کولاک درارتفاعات و خطر ریزش بهمن، یخ زدگی و کاهش شدید دما خبر داد و گفت: در این شرایط جوی کوهنوردان از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در 4 کلانشهر و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور صبح امروز 22 دیماه 1401 وارد فرودگاه یزد شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار و مسئولین ارشد این استان قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمین یا مسکن رایگان به این خانواده ها تعلق میگرید برای جزییات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیاییان گفت: با توجه به اینکه طی روز گذشته بارش برف شدید در ارتفاعات رخ داد، احتمال ریزش بهمن وجود دارد بنابراین کوهنوردان با توجه به دو پدیده سرمایش هوا و ریزش بهمن از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و دوم دی ماه با میانگین 64 وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود و برخی از مناطق کشور را در برمی گیرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه معضل خاک‌های آلوده به مازوت در قمیشلو درگیرودار اختلافات کارشناسی باقی مانده، گفت: پاکسازی منطقه در دستور کار فوری محیط‌زیست است.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در لایحه بودجه 1402 جمع کل ردیف‌ها مطابق با جمع کل بخش هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تطابق ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

صدا و سیمای ایران از هر سطح سنی مخاطب ثابت برای خود دارد که با توجه به محدودیت های سنی باید توجه به برنامه های تلویزیونی شود، اما اخیرا یک صحنه +18 در صدا و سیما به تصویر نشان کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخش جداول تکمیلی - اعتبارات دستگاه‌های تابعه برحسب برنامه اجرایی 1402 در لایحه بودجه امسال، جمع کل ردیف‌ها مطابق با جمع کل بخش هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تطابق ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در بودجه سال آینده برای استمرار واردات خودرو برنامه‌ریزی شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

شرایط جوی تهران به مدت 72 ساعت است که به حالت یخبندان درآمده و با وجود هشدار های سامانه هواشناسی کشور همچنان تردد و ترافیک در خیابان ها برقرار است و این موضوع موجب زمین گیر شدن یک تانک شهرداری شد.