یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی به منظور تنظیم بازار داخلی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «موج‌های خفته»، «کرگدن» و «روزنه‌ی نور» هفته پایانی دی ماه در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر آموزش و پرورش استخدام معلمان مدارس غیردولتی را غیرممکن دانست و گفت: با این وجود دولت و وزارت آموزش و پرورش طرحی به مجلس ارائه داده‌اند تا معلمان مدارس غیردولتی بتوانند هفته‌ای 25 ساعت و با حقوق و بیمه کامل فعالیت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های کرمان در عرصه‌های باغی و کشاورزی تاکید کرد: با رفع مشکلات صادراتی به چین وهند فرصت مناسبی ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنابر قانون افزایش بهره وری، وزارت جهاد مکلف شده تا سیاست قیمت تضمینی را جایگزین خرید تضمینی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: پروژه آب‌رسانی غدیر که طی 10 سال گذشته به کُندی پیش می‌رفت، با دستورات رئیس‌جمهور سرعت گرفته و بخش عمده‌ای از این طرح اکنون آماده بهره‌برداری است. رئیس‌جمهور برای افتتاح فاز اول پروژه آب‌رسانی قرار است به یزد سفر کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واردات گوشت گرم گوسفندی به منظور تنظیم بازار داخلی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به شرایط جوی پیش رو هشدارهای سطح نارنجی بارندگی و دریایی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمستان امسال بار دیگر برای معرفی ایران و فیروز به یکدیگر تلاش می‌کنیم. در حال حاضر تجربه سال گذشته را نیز همراه داریم و در نقطه صفر نیستیم و تلاش می‌کنیم که عملکرد خود را ارتقا بخشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و کولاک در ارتفاعات و خطر ریزش بهمن، یخ‌زدگی و کاهش شدید دما خبر داد.

وب‌گاه فرارو

توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره هواشناسی فریمان از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در این شهر خبر داد و گفت: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با 28.6 درجه زیر صفر به وقوع پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در 4 کلانشهر و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمستان امسال بار دیگر برای معرفی ایران و فیروز به یکدیگر تلاش می‌کنیم. در حال حاضر تجربه سال گذشته را نیز همراه داریم و در نقطه صفر نیستیم و تلاش می‌کنیم که عملکرد خود را ارتقا بخشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکصد و هفتمین نشست علمی - تخصصی با مدیریت علمی دکتر فتح الله آقاسی زاده؛ پژوهشگر حوزه برنامه ریزی و توسعه، دانش آموخته دکتری کشاورزی و با سخنرانی: دکتر محمدرضا قاسمی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، دکتر مرتضی بهزادفر؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی، دکتر قاسم ایزانلو؛ کارشناس حوزه اقتصاد و مجری طرح "ایران...