دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در 4 کلانشهر و بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمستان امسال بار دیگر برای معرفی ایران و فیروز به یکدیگر تلاش می‌کنیم. در حال حاضر تجربه سال گذشته را نیز همراه داریم و در نقطه صفر نیستیم و تلاش می‌کنیم که عملکرد خود را ارتقا بخشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکصد و هفتمین نشست علمی - تخصصی با مدیریت علمی دکتر فتح الله آقاسی زاده؛ پژوهشگر حوزه برنامه ریزی و توسعه، دانش آموخته دکتری کشاورزی و با سخنرانی: دکتر محمدرضا قاسمی؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، دکتر مرتضی بهزادفر؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی، دکتر قاسم ایزانلو؛ کارشناس حوزه اقتصاد و مجری طرح "ایران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه بارشی جدید فردا وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید علی مروت از شکسته شدن رکورد کمترین دمای ثبت شده در فریمان خبر داد و افزود: بامداد امروز پنجشنبه کمترین دمای سال زراعی جاری با 28.6 درجه زیر صفر به وقوع پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، هم‌اکنون (22 دی‌ماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بارش برف از روز گذشته در تهران آغاز و همچنان در برخی مناطق شهر ادامه دارد. بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها امروز هم ادامه دارد و از شنبه هفته آینده هم سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود. برف روبی ادامه دارد و ماموران خدمات شهری در حال شن پاشی هستند، البته ترافیک هم در برخی معابر شهر به دلیل بارش برف و باران و کاهش دید رانندگان وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خود را برای جنگ آینده روسیه آماده کنید. برنامه ریزی برای حمله نظامی چین به تایوان. آماده سازی برای گسترش بیشتر تسلیحات هسته ای. برای نوسانات جهانی حتی بیشتر در آینده دست و پنجه نرم کنید. این موارد تنها بخشی از پیش بینی‌هایی هستند که بیش از 160 کارشناس و استراتژیست برجسته امور جهانی برای اندیشکده "شورای آتلانتیک" انجام داده اند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا روز شنبه در غالب نقاط کشور ماندگاری هوای سرد را خواهیم داشت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از 91 میلیون قطعه ای در 9 ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر 95 تن گوشت قرمز و 1148 تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره هواشناسی فریمان اعلام کرد: در سردترین شب سال، رکورد سرمای سال 86 شکسته شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: نیاز است زنان روستایی در برنامه الگوی کشت لحاظ شوند.