چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد حوزه مدیریت محیط زیست در مقابله با آلودگی هوا گفت: در دو سال گذشته 700 روز هوای ناسالم داشتیم؛ عوامل انسان ساخته آلودگی هوا در سکوت و ترک فعل مجریان قانون، هزاران بیمار به مردم تحمیل کرده و تنها در تهران بیش از صد هزار عمر در سال به واسطه استنشاق ذرات آلوده و آلاینده موجود در فضای شهری از بین رفته است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - سرپرست تیم تخصصی دامپزشکی گفت: دو توله یوزی که چندی پیش در منطقه حفاظت شده توران شاهرود پیدا شده بودند، وارد مرحله گوشت‌خواری شدند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید بهتر است احترام افرادی مثل علی دایی حفظ شود و بزرگان کشور را کوچک نکنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور، کاهش محسوس دما همراه با بارش برف در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بااینکه عشق حاج قاسم معجزه‌وار بر این‌همه مشکل و دغدغه غالب می‌شود، باید مراقب بود تا سرمایه‌های معنوی جامعه تبدیل به پشت‌گرمی کم‌کاران نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشترکان خوش مصرف آب پاداش گرفتند، بهره برداری از 20 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال و مرغ به میزان کافی وجود دارد از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار گفت: طبق مصوبه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت هر کیلوگرم درب واحدهای تولیدی تخم مرغ 39 هزار و 500 تومان و برای مصرف‌کنندگان 47 هزار و 200 تومان تعیین شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور، کاهش محسوس دما توام با بارش برف در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا تا جمعه 16 دی ماه خبر داد و گفت: هوا برای همه افراد جامعه ناسالم و آلودگی ماندگار است مردم ترددهای غیرضروری را مدیریت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به اینکه کیفیت هوا تا حد ناسالم برای همه گروه‌های حساس است توصیه مدیریت بحران این است که گروه‌های حساس به طور اکید از تردد در فضای باز خودداری کنند و همه افراد ترددها یشان را مدیریت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یزدی مهر گفت: طبق پیش بینی‌های هواشناسی از فردا به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه ماندگاری آلودگی هوا را خواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های مخالف در ادامه هجمه‌های خود علیه شهردار تهران این بار به تحریف صحبت‌های زاکانی روی آوردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مازوت سوزی تهران به اوج خود رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا تا جمعه 16 دی ماه خبر داد و گفت: هوا برای همه افراد جامعه ناسالم و آلودگی ماندگار است.