چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان با اشاره به آغاز بارش برف و باران در مناطق مختلف استان گفت: پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان فعال باشد.

وب‌گاه الف

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برنامه‌های لازم جهت تولید و ذخیره‌سازی گوشت مرغ و رفع نیاز مردم در روزهای پایانی سال، آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار گفت: طبق مصوبه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت هر کیلوگرم درب واحدهای تولیدی تخم مرغ 39 هزار و 500 تومان و برای مصرف‌کنندگان 47 هزار و 200 تومان تعیین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اکنون تهران با حدود 10 میلیون نفر جمعیت اتاق گازی شده که به جای 1000 متر دارای سقفی کمتر از 200 متر شده است که چندین برابر بیشتر از استانداردهای جهانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه کمبود واگن داریم اما ربطی به تحریم ندارد، گفت: برخی‌ها خیلی حرف می‌زنند که واقعیت ندارد، شهرداری تهران در تامین واگن‌های مترو پایتخت در مرحله نخست اقدام به خرید 105 دستگاه واگن داخلی کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

همه شبکه های اجتماعی دارای ویژگی های مشترکی هستند، اما هر کدام نیز مخاطبان خاص خود را دارند. برای اینستاگرام، تقریباً همه چیز درباره عکس ها تنظیم شده است. این پلت فرم سرگرم کننده است و دسترسی به آن را آسان می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برنامه‌های لازم جهت تولید و ذخیره‌سازی گوشت مرغ و رفع نیاز مردم در روزهای پایانی سال، آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار تهران: در راستای قانون هوای پاک ما تمام تکالیف خودمان را داریم انجام می دهیم. سیاه نمایی هایی که انجام شده، نادرست است و مجلس و دستگاه های نظارتی به دقت این مساله را بررسی کرده اند.

وب‌گاه ورزش سه

شاهرخ بیانی می‌گوید کادرفنی هوادار به بازیکنان جوان اعتماد دارند و از جوانگرایی راضی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شهرداری تهران درباره نیم‌بها شدن بلیت مترو و اتوبوس و سایر وسایل حمل‌و‌نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اکنون تهران با حدود 10 میلیون نفر جمعیت اتاق گازی شده که به جای 1000 متر دارای سقفی کمتر از 200 متر شده است که چندین برابر بیشتر از استانداردهای جهانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران با بیان اینکه کمبود واگن در مترو ربطی به تحریم‌ها ندارد، گفت: تخریب‌هایی که از سوی برخی انجام می‌شود مبتنی بر سیاست‌زدگی است.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه حتماً نسبت به دورکاری کارمندان در استان تهران اقدام درست و اصولی انجام شود، گفت: این موضوع نباید به‌صورت نیم بند اجرایی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: شهردار تهران درباره چرایی کمبود واگن مترو در ایران گفت: این مسئله ربطی به تحریم ندارد و برخی‌ها خیلی حرف می‌زنند که واقعیت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، میزان شاخص آلودگی هوا کمتر می شود.