یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت ساماندهی واردات چوب به کشور به منظور تامین نیاز صنایع و حفظ جنگل‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از رفع بخشی از مشکلات ترخیص نهاده‌های دامی از بنادر خبر داد و گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی و اخذ تعهد مالی، نیمی از نهاده‌های دامی از بنادر آزاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کشف کردن موجودات باستانی در سردخانه‌های یخچال‌های طبیعی دائمی، چیزی شبیه داستان‌های فیلم‌های ترسناک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت این است که خشکسالی همواره وجود دارد، تصریح کرد: ما شاهد کشت بی رویه محصولات آب‌بر در حوزه کشاورزی هستیم، وزارت جهاد کشاورزی نیز اقتدار لازم را برای جلوگیری از این موضوع ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آژانس امنیت و سلامت انگلیس اعلام کرد دو سویه جدید ویروس کرونا را شناسایی کرده که تاکنون بیش از هفتصد نفر را مبتلا کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

شاطرپور گفت: برخی از لوازم آرایشی مثل سرمه و لوازم غیر استاندارد، حاوی مقادیر بالایی سرب بوده و مصرف آن توسط کودکان می‌تواند بسیار خطرناک و کُشنده باشد.

خبرگزاری تسنیم

نایب‌رئیس شورای شهر تهران بر استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در شهرداری تهران تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: آنفولانزای شتری مرگبارتر از کوید! به هواداران جام‌جهانی هشدار داده شد که به دلیل ترس از بیماری کشنده از شترسواری در قطر اجتناب کنند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: ما اقدامی که در کهریزک موجب تولید گاز متان شود انجام نداده‌ایم. البته بحث پسماند‌تر در مجموعه آرادکوه وجود دارد که هوادهی برای آن انجام می‌شود؛ اما اقدامی که گاز متان در این مجموعه تولید کند ما نداشته‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران نسبت به گزارش ناسا در خصوص تشکیل ابر متان در جنوب تهران واکنش نشان داد و گفت: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما نرسیده و موضوع خبر است و این بحث نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مروز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه گرم در بازار 61 هزار و 990 تومان تا 63 هزار تومان و هر کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت 44 هزار و 600 تومان به فروش می‌رسد و شرایط بازار نشانگر وفور گوشت مرغ در بازار است