یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی؛ تابستان سال 1401، تابستان پر بارشی بود و سیلاب‌هایی را هم در شهرستان‌های شمیرانات، فیروزکوه، دماوند و پاکدشت به راه انداخت. طبق گفته فرشید ذبیحی، مدیر امور عشایر استان تهران، خسارت وارد شده به برخی مسیر‌های عشایری، زیرساخت‌ها و دام‌های عشایری زیاد بوده و او از خسارت 18 میلیاردی جامعه عشایری استان تهران خبر داد. همچنین محمد حیدری منش فرماندار...

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: به‌تازگی مسئولان شهری نسبت به سهم موتورسیکلت‌ها در آلوده‌ترشدن هوای پایتخت هشدار داده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

توجه به تغذیه صحیح و مصرف مواد غذایی مفید و مغذی هم یکی از روش‌هایی است که متخصصان برای پیشگیری از افسردگی توصیه می‌کنند.

وب‌گاه الف

پیروز تنها یوزپلنگ باقیمانده از میان 3 توله یوزی است که برای اولین بار در کشور در شرایط نیمه اسارت متولد شده اند اما شواهد حاکی از آن است که سازمان محیط زیست هیچ برنامه‌ای برای این توله یوز 6 ماهه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: در حال حاضر روزانه به طور میانگین 30 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 45 هزار تومان در استان توزیع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وب‌سایت «دیزدند ویس»، رسانه آمریکایی از نقش یک شرکت نفت بریتانیایی در انتشار بیماری سرطان در عراق پرده‌برداری کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

همچنین شهرستان سراب با بارش 3/2 میلی متری باران، در بین شهر های استان آذربایجان شرقی بیشترین بارش را در طی روز های گذشته به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردمان برزیل در میانه فضای قطبی شده حاکم بر این کشور فردا پای صندوق های رای می روند تا میان ژائیر بولسونارو، رئیس جمهوری راست افراطی و لولا داسیلوا، رقیب چپ گرایش یکی را انتخاب کنند. براساس داده های نظرسنجی های اخیر، لولا روز یکشنبه با برتری پایدار نسبت به بولسونارو خود را برای دور دوم کارزار آماده می کند. این در حالی است که نتایج نظرسنجی ها پیش از برگزاری دور نخست انتخابات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران بر اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) در استان تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هندوستان سرزمین شگفتی‌هاست؛ با این حال، دیدن مراسم عجیب آنها همچنان شوکه کننده است؛ مثلا این مراسم برکت گاو.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن به ویژه در موضوع آماده‌سازی زمین به نحو مناسبی عمل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فرانسه پرس، اخیرا برخی از فعالین محیط زیستی اقدام به حمله به تابلوهای نقاشی معروف و تاریخی می‌کنند. این سلسله حملات به تابلوهای معروف از جمله منوالیزا شاهکارلئوناردو داوینچی توسط یک مرد با گریم زنانه و با کیک سابقه دارد. این بار اما سه نفر با عنوان فعال محیط زیست به تابلوی «دختری با گوشواره مرواریدی» اثر یوهانس فرمیر نقاش معروف هلندی...

وب‌گاه گسترش

مشاور وزیر کشور در امور فناوری گفت: وضعیت مدیریت پسماند کشور قابل قبول است، اما در حوزه پردازش و تفکیک زباله دچار عقب ماندگی و مشکلاتی هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیروز تنها یوزپلنگ باقیمانده از میان 3 توله یوزی است که برای اولین بار در کشور در شرایط نیمه اسارت متولد شده اند، اما شواهد نشان می دهد که سازمان محیط زیست هیچ برنامه‌ای برای این توله یوز 6ماهه ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی از احتمال بارش برف در 24 ساعت آینده در برخی از ارتفاعات استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات فیلیپین اعلام کردند به دنبال بارش باران های سیل آسا و رانش زمین حداقل 42 نفر کشته و 16 نفر دیگر مفقود شدند.