یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری تسنیم

فصل جدید مسابقه "کهکشان" با اجرای سپند امیرسلیمانی از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

چاپ چهارم کتاب «غرب چگونه غرب شد» تألیف جیمز موریس بلاوت با ترجمه مرتضی مداحی از مجموعه کتاب‌های غرب‌شناسی انتشارات سروش روانه بازار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (10 آبان) در جنوب استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، غرب استان‌های اصفهان و چهارمحال وبختیاری رگبار باران و در سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه و ارتفاعات البرز بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب کشور و در جنوب اصفهان، شمال فارس و غرب یزد و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، وزش باد و بارش خفیف باران روی می‌دهد. فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب کشور و در جنوب اصفهان، شمال فارس و غرب یزد و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، وزش باد و بارش خفیف باران روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران، برف، وزش باد شدید در 26 و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بارش‌ها امروز در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل پراکنده ادامه می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور شده و بیشتر مناطق به خصوص تهران شاهد بارش باران خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

ابوالفضل ابوترابی؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در مورد تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: هر هفت سال در کشور یک تفکیک و ادغام در مورد وزارتخانه‌ها داریم که متاسفانه کار‌های این شکلی هزینه بر است. ما آمدیم تمام دستگاه‌ها و ساختمان‌ها را با هم ادغام کردیم در شهرستان‌ها الان یک ساختمان بیشتر برای وزارت صنعت معدن و‌تجارت نیست چگونه...

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ یکی از موضوعات محیط زیست که گاهی از توجه ما دور می‌ماند جانورانی هستند که کم کم از نظر‌ها پنهان می‌شوند و اسم در حال انقراض به آن‌ها داده می‌شود. مهدی اسماعیلی، استاد دانشگاه و کارشناس حوزه محیط زیست، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در مورد گونه‌های در معرض انقراض گفت: «این گونه‌ها در واقع گونه‌هایی هستند که طبق فهرست سرخ اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متان گازی است که از مکان‌های دفن زباله متصاعد می‌شود. اکنون کشورهای اروپایی به سمت استخراج و استفاده از این گاز برای مصارف شهری رفته‌اند اما در ایران با وجود حجم زیاد تولید زباله به این بخش به عنوان یک درآمد آنطور که باید پرداخته نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای گسترش تعاملات با کشورهای پیشرو در حوزه محیط زیست، در نشستی با حضور سفیر فنلاند در ایران و رییس مرکز منطقه‌ای کنوانسیون‌های بازل و استکهلم، زمینه‌های همکاری و توسعه فعالیت‌های زیست‌محیطی دو کشور بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رییس دفتر بازرسی گمرک ایران با بیان اینکه نظارت هوشمند برای ما قالب شعاری ندارد و در عمل این کار را انجام می‌دهیم، گفت: کلیه عملیات گمرکی باید توسط حق‌العمل کار انجام شود که قابل نظارت و کنترل است و برای تحقق این هدف پیشنهادی به دولت ارسال شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ذوب یخ‌ها، نه تنها منجر به از بین رفتن میکروب‌ها و ویروس‌های باستانی ذخیره شده در آنها می‌شوند، بلکه باعث می‌شوند تا آنها در آینده وارد محیط زیست شوند.

وب‌گاه عصر ایران

لوتوس شخصی سازی های جذابی را نیز برای فضای کابین پیش روی مشتریان قرار می دهد. همچنین برای پوشش بسیاری از قسمت ها از ترکیبات دوست دار طبیعت استفاده شده است که 100 درصد قابلیت بازیافت دارند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران، برف، وزش باد شدید در 26 و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.