یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری دانا

معاون محیط‌زیست طبیعی، اداره محیط زیست استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ مجوزی برای صید ماهی در سد تهم وجود ندارد، گفت: با متخلفانی که وارد سد تهم شده و اقدام به صید ماهیان این سد می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ستکا از سه هفته گذشته در زنجان راه‌اندازی شده است، گفت: توزیع مرغ گرم با سامانه ستکا در استان در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران در واکنش به خبر منتشر شده از سوی ناسا مبنی بر تشکیل ابر پنج کیلومتری گاز متان در جنوب تهران گفت: هنوز گزارش مکتوبی از سوی نهادهای بالادستی محیط زیست در خصوص صحت این خبر نداشته‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

کشاورز هر محصولی را که می خواهد کشت می کند و هر میزان که قصد دارد آب مصرف می کند حتی زمانی که چاه های کشاورزی خشک می شود به سراغ مجوز کف شکنی می رود تا عمق چاه های خود را افزایش دهد و برداشت بیشتری از منابع زیر زمینی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد؛ بسیاری از افراد دارای مقادیر زیادی از داروهای تجویزی استفاده نشده و داروهای تاریخ مصرف گذشته در خانه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است، دو مرد را نشان می‌دهد که پیراهنی با عبارت «استفاده از نفت را متوقف کنید» بر تن دارند و مقابل این نقاشی ایستاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع روزانه هزار تن مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم 45 هزار تومان در بازار خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران نسبت به گزارش ناسا در خصوص تشکیل ابر متان در جنوب تهران واکنش نشان داد و گفت: هنوز چیزی به صورت مکتوب به ما نرسیده و موضوع خبر است و این بحث نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شاه میرزایی؛ معاون وزیر صمت در نشست خبری گفت: خسارت کسب و کار‌ها از قطع اینترنت به طور دقیق قابل محاسبه نیست و یکی از راهکار‌ها حمایت از کسب و کار‌های بزرگ و کوچک است. وی افزود: پیش‌بینی شده تا پایان سال فروش در فضای دیجیتال رشد 13 درصدی به ارزشی معادل 1300 همت فروش انجام شود؛ زیرا محدودیت در اینترنت فقط موجب تاخیر در خرید مردم می‌شود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی‌احمدی، درختان را یکی از مهم ترین عوامل طراوت و زیبائی شهر عنوان کرد و افزود: درختان نماد آبادانی، شاخص خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می‌باشند که بر این اساس، یکی از رسالت های مهم منطقه صیانت از درختان است. او با اشاره به یکی از رسالت های اصلی اداره...

وب‌گاه گسترش

دو ماه از ابلاغ مصوبه آزادسازی صادرات دام زنده می‌گذرد و تاکنون بنابر اعلام فعالان صنعت دامپروری 50 هزار راس دام سبک صادر شده و هیچ دام سنگینی نیز صادر نشده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی طی امروز و فردا یکشنبه در مناطق غرب و جنوب استان خبرداد.