شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری دانا

وجود ذرات معلق در اسمان سمنان منشا محلی دارد به دلیل اینکه تنها در شهرستان سمنان مشاهده می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران می‌گویند آب آشامیدنی که از شیر آب می‌نوشید قبلاً 10 بار توسط مردم نوشیده شده است، زیرا فاضلاب قبل از بازگشت به شیر آب به طور مداوم در یکی از دو چرخه متفاوت تصفیه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 11 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه، ضمن آرزوی آغاز باران رحمت الهی بر سراسر میهن اسلامی از آمادگی کامل نیرو‌های خدمات شهری این منطقه به منظور رفاه حال شهروندان در این ایام خبر داد. یزدی گفت: با توجه به قرارگرفتن در آستانه فصل بارش، نواحی 6 گانه منطقه 12 هم‌اکنون در آمادگی کامل به سر می‌برند و تمهیداتی همچون لایروبی و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در 11 استان، رگبار باران در 18 استان و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرویس امنیتی آذربایجان اعلام کرد:، اتباع آذربایجانی که بیشترشان سابقه قضایی داشته و از بین افرادی که خود را عضو سازمان موسوم به «جنبش وحدت مسلمین» می‌دانند انتخاب شده و از طریق کشور ثالث ابتدا به تهران و سپس با هواپیماهای نظامی به دمشق انتقال یافته‌اند.

خبرگزاری دانا

فرماندار شادگان گفت: با زیرساخت‌های گسترده ایجاد شده در شمال، شرق، غرب و جنوب پهنه آبی تالاب بین‌المللی شادگان به‌زودی این شهرستان به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری آبی خوزستان تبدیل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 12 از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از 60 هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با بیان اینکه طبق براوردهای ما وضعیت استان کرمان به واسطه گذراندن پاییز خشکی که پیش رو دارد، مساعد نیست، گفت: تمام امید ما به بارندگی های زمستان است تا شاید سایه خشکسالی از این استان برداشته شود در غیر این صورت با چالش آب های سطحی و زیرزمینی روبرو خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سریک ژومان گارین، معاون نخست‌وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان، در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ترانزیت و لجستیک بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران به دیدار اخیر رئیس جمهور قزاقستان و جمهوری اسلامی ایران در شهر سمرقند اشاره کرد و گفت: طی این دیدار طرفین بر افزایش روابط اقتصادی و تجاری خود از جمله افزایش تبادلات کالا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد یک زن جوان در مشهد که به طرز وحشتناکی مثله شده بود، در یک سطل زباله شهری کشف شد.

خبرگزاری دانا

چراغ‌پور با اشاره به اینکه این سامانه بارشی اواخر وقت پنجشنه از این استان خارج می‌شود گفت: برای روزهای جمعه و خصوصا شنبه کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی ایران و وزیر تجارت قزاقستان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه کشاورزی، تجارت، صنایع، لجستیک، ترابری، تبادل فناوری امضا کردند.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.