یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عصر ایران

گزارشگر کانال 12 در ابتدای گزارش خود به خبرنگار کانال 12 سلام کرد و گفت:" من در کنار معترضان در تهران هستم... و اکنون در حال فیلمبرداری مخفیانه از تظاهرات هستم."

وب‌گاه عصر ایران

روز یکشنبه در پایان دیدار تیم‌های آرما و پرسبای که با شکست 3 بر دوی میزبان پایان یافت هواداران تیم بازنده به داخل زمین هجوم آوردند. پلیس به‌سمت تماشاگران گاز اشک‌آور زد که منجر به وحشت و ازدحام آنها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر پاکستان، عمران خان نخست وزیر سابق را "بزرگترین دروغگوی روی زمین" خواند که پس از سرنگونی در اوایل سال جاری میلادی برای "ایجاد دو دستگی خطرناک بین رای دهندگان" جامعه را "مسموم کرده است."

وب‌گاه عصر ایران

نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام به‌ریاست آملی لاریجانی و با حضور رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه «صفحه نخست گذرنامه» و همچنین «صفحه ممهور به مهر ورود و خروج» خود را که در دوره زمانی اول تا 27شهریورماه 1401 باشد، در بخش مربوطه در این سامانه (نشانی https://www.cspf.ir/arbaein) در قالب فایل JPEG بارگذاری کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس دانشکده مهندسی آب و محیط زیست دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تداوم خشکسالی در خوزستان در فصل پاییز، گفت: حوضه کرخه با 33 درصد آورد سال‌های نرمال، بیشترین کاهش را میان حوضه‌های آبی داشته بنابراین حتی در صورت بارش نرمال، شرایط بحرانی در این حوضه ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: از کشاورزانی حمایت می‌کنیم که الگوی کشت را رعایت می‌کنند و در قالب کشت قراردادی، نهاده‌های بذر، کود و سموم در اختیارشان قرار می‌دهیم و در انتهای تولید وجه آن را از کشاورزان اخذ می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ، از نفوذ هوای سرد همراه با کاهش نسبی دما به‌طور میانگین 5 تا 7 درجه سانتیگراد از صبح جمعه تا پیش از ظهر شنبه در 7 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر استفاده این سازمان از تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای قانون هوای پاک تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما به‌طور میانگین 5 تا 7 درجه سانتیگراد از صبح جمعه تا پیش از ظهر شنبه در 7 استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طرح جهش تولید در دیمزار‌ها امسال به صورت دو سال متوالی در سطحی بالغ بر 320 هزار هکتار از اراضی دیم استان انجام خواهد شد، گفت: یکی از مهمترین اهداف طرح جهش تولید در دیمزار‌ها افزایش بهره‌وری در واحد سطح خواهد بود.

وب‌گاه الف

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیش بینی 174 تکلیف برای دستگاه‌های اجرایی در قانون هوای پاک، گفت: بعضی از شهرهای کشور به سمت وضعیت جوی خطرناک در حال حرکتند و دستگاه‌های اجرایی باید با عمل به تکالیف خود مانع از این اتفاق شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما به‌طور میانگین 5 تا 7 درجه سانتیگراد در 7 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - برداشت محصول سیب زمینی از مزارع استان اردبیل که از حدود یک ماه پیش آغاز شده این روزها مراحل پایانی را طی می‌کند و بر اساس اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از 850 هزار تن محصول در این استان تولید شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: عملیاتی شدن الگوی کشت بدون کشاورزی قراردادی تحقق نمی‌یابد.