یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران گفت: توزیع مرغ منجمد در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب بدون محدودیت عرضه می شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه درخواست تعطیلی واحد بنزین‌سازی پالایشگاه آبادان به دلیل انتشار آلودگی ارایه شده، گفت: پرونده آلایندگی این پالایشگاه از 2 ماه پیش به مراجع قضایی ارسال شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

خبرگزاری دانا

جلسه بررسی مشکلات معدن روستای باباعلی با حضور فرماندار بهار، مدیرکل محیط زیست استان و مسئولین ذیربط شهرستانی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

بانوان استان یزد که جز مذهبی و سنتی ترین استان های کشور محسوب می شوند توانسته اند در دوران انقلاب اسلامی به عرصه های کلان مدیریتی استان برسند که خط بطلانی بر تمام ادعاهای پوچ و توخالی غرب است که مدعی عدم رشد و شکوفایی بانوان در جامعه مذهبی هستند.

وب‌گاه گسترش

برای مدیریت بهینه عرصه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان می‌توان از تجارب کشورهای دیگر استفاده کرد. 5 قدرت بزرگ صادرکننده، ماده خام را وارد و بعد از فرآوری به بازارهای جهانی صادر می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

خرس قهوه‌ای بزرگترین گوشتخوار خاورمیانه است و این گونه رنگی متفاوت از قهوه‌ای تیره تا زرد بور است و زیستگاه این گونه جانوری مناطق جنگلی خزر، ارسباران و زاگرس است. خرس شبگرد است و به صورت انفرادی زندگی می‌کند که بالغ آن حدود 250 کیلوگرم وزن دارد و دارای نرخ زاد و ولد پایینی است.

خبرگزاری دانا

روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ساعت فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران طی روزهای تعطیل را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

توسعه میادین حوزه دریای خزر از سوی کشورهای ساحلی با توجه به نیاز بازارهای جهانی از یک سو و نیاز این کشورها به منابع مالی برای پیشرفت به سرعت در حال گسترش است.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 13 مهرماه 1401 نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما 32 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال بازدید رئیس‌جمهور از وزارت میراث فرهنگی و همچنین موزه ملی ایران، وزیر میراث فرهنگی درباره این بازدید و سلسله درخواست‌ها و مطالبات خود در راستای توسعه و رونق سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن سلامت مردم به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر در پی آلودگی هوا افزود: در پیگیری‌ها عنوان شد که این آتش‌سوزی‌ها در بخش عراقی تالاب هورالعظیم بوده و دود آن به سمت خوزستان می‌آید که به دولت تذکر داده‌ام فکری به حال این آتش‌سوزی‌ها و دود ناشی از آن کند تا چنین شرایطی در خوزستان رخ ندهد.

خبرگزاری دانا

گیوه‌کی گفت: یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد پرداخت شده است.

خبرگزاری دانا

سیب مهمترین محصول تولیدی باغی در بروجرد محسوب می‌شود ولی به دلیل اینکه صنایع تبدیلی و سردخانه جوابگوی سیب‌های تولیدی نیست، بخشی از دسترنج باغداران به یغما می‌رود.

خبرگزاری فارس