سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: طب سنتی مخالف واکسیناسیون نیست.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: طب سنتی مخالف واکسیناسیون نیست.

وب‌گاه الف

با تصویب طرح جوانی جمعیت، دشمنان بسیج شده‌اند تا مانع از اجرایی‌شدن آن شوند؛ جمعیت ما زمانی سیر نزولی به خود گرفت که دستورالعمل‌های سازمان‌های بین‌المللی را اجرا کردیم؛ چرا باید سازمان‌های بین‌المللی برای ایران تصمیم بگیرند؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

با تصویب طرح جوانی جمعیت، دشمنان بسیج شده‌اند تا مانع از اجرایی شدن آن شوند؛ جمعیت ما زمانی سیر نزولی به خود گرفت که دستورالعمل‌های سازمان‌های بین‌المللی را اجرا کریم.

خبرگزاری تسنیم

با تصویب طرح جوانی جمعیت، دشمنان بسیج شده‌اند تا مانع از اجرایی شدن آن شوند؛ جمعیت ما زمانی سیر نزولی به خود گرفت که دستورالعمل‌های سازمان‌های بین‌المللی را اجرا کریم؛ چرا باید سازمان‌های بین‌المللی برای ایران تصمیم بگیرند؟!

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: اشتراکات فرهنگی، اجتماعی و نیز تعاملات علمی با کشورهای اسلامی جزء مزیت‌های اصلی رشد صنعت گردشگری و به ویژه حوزه گردشگری سلامت خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوی گفت: اشتراکات و تعاملات فرهنگی مزیت اصلی برای توسعه گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی است و سرمایه‌گذاری در بخش آموزش موجب تقویت و رشد صنعت گردشگری این کشورها می شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم یادبود دکتر طریقت منفرد بر لزوم انقلابی فراگیر و همه جانبه در نظام سلامت تاکید کرد.

وب‌گاه الف

آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حالی به‌روز می‌شود که واکسیناسیون دوز اولی‌ها در استان‌های مختلف با سرعت یا کندی پیش می‌رود؛ آمارهایی که هر یک از آنها نشان‌دهنده یک فرایند اجتماعی در حاشیه شیوع بیماری کروناست.

خبرگزاری مهر

محقق داماد گفت: با انتساب یک نظریه کاملا مدرن (پایه‌گذاری فیزیک کوآنتوم توسط محی‌الدین ابن‌عربی)، حرمت دانش و دانشمندان از یک سو و حرمت علما و عرفای مسلمان از سوی دیگر مورد هتک قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران به ادعای پایه‌گذاری فیزیک کوآنتوم توسط محی‌الدین ابن‌عربی واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بااشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون و بررسی طرح تشکیل سازمان طب اسلامی ایرانی اظهار داشت: در این جلسه پس از بررسی طرح مذکور، این طرح به دلیل مغایرت با برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی نظام و اشکالات موجود در متن آن، به اتفاق آراء رد و پرونده آن فعلا بسته شد. وی همچنین با اشاره به حضو...

خبرگزاری مهر

بررسی نحوه بازگشایی مدارس و آخرین وضعیت رمزارزها از جمله مباحثی است که در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در هفته جاری قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت قوانین مجلس دستور کار این هفته کمیسیون‌های خاص و تخصصی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی گزارش دیوان محاسبات در خصوص نحوه تخصیص هزینه کرد یک میلیارد یورو اختصاصی از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا خواهند پرداخت.