جمعه 28 اردیبهشت 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی 5 شهریور ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

سه شنبه های مهدوی برنامه فرهنگی که به همت خامین شهدا شهرستان رودبار جنوب هر هفته به نیت نذر سلامتی و ظهور امام زمان (عج) در جوار شهدای گمنام برگزار می شود و در واقع روزی است، که عشق و ایمان و معرفت منتظران با هم ترکیب می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی با حضور معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پنجم شهریور ماه می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در زادروز طبیب و فیلسوف بزرگ ایرانی حکیم ابن‌سینا، در این زمان باید روز پزشک را هم جشن گرفت و تبریک گفت و هم تاسف و انتقاد کرد!

خبرگزاری دانا

هدف غایی و مهمترین ماموریت پشت پرده شیوع بیماری های همه گیر و پاندمی های خطرناک، نوعی تمرین و آماده سازی برای مدیریت واحد جهانی است.

خبرگزاری دانا

مسئول گروه جهادی یاوران مهدی (عج) گفت: اردوی جهادی اختصاصی اتباع حاشیه شهر اصفهان در عرصه های مختلف پزشکی، فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده ویژه اتباع حاشیه شهر اصفهان در منطقه زینبیه برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ساز و کار استفاده از طب سنتی فراهم شود، بسیاری از خلاءها و نیازهای عرصه دارو و سلامت برطرف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای اینکه بتوانید یک پودر هسته خرما مرغوب آماده کنید باید طرز تهیه آن را به خوبی بدانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفت وگوی حامد زارع با سید مصطفی محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران درباره استقلال دین از امورات تخصصی

خبرگزاری دانا

اختتامیه سومین کنفرانس بین المللی طب ایرانی - اسلامی روز جمعه سوم تیرماه 1401 با حضور دست اندرکاران کنفرانس و علاقمندان برگزار شد و جوایز برگزیدگان اهدا شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

طب سنتی باید به معنای دقیق کلمه علمی بشود و صرف اینکه فلان گیاه برای درمان فلان بیماری است کافی نیست؛ باید بدانیم تا مطلبی صد در صد علمی نباشد دینی نیز نخواهد بود

وب‌گاه خبر آنلاین

صفحه کاربری منتسب به آیت الله جوادی آملی درباره طب ایرانی و اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

سومین کنفرانس بین المللی طب اسلامی - ایرانی به صورت حضوری و مجازی اواخر خرداد برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس تبریزیان ادعاهای عجیبی را درباره ظهور ولی عصر (عج) مطرح کرد که در روایات معروف مسلمانان بدان پرداخته نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله عباس تبریزیان استاد حوزه در یادداشتی که در روزهای گذشته از خود منتشر کرده ادعاهای عجیبی را درباره ظهور ولی عصر (عج) مطرح کرد که در روایات معروف مسلمانان بدان پرداخته نشده است.