سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

وب‌گاه مشرق نیوز

مصرف داروی گیاهی سیاه دانه در درمان بیماری ها و سلامت بدن می تواند معجزه گر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سازمان انتقال خون همواره بر سلامت اهداکنندگان خون و فرآورده‌های آن تاکید دارد و برخی افراد به دلایل مختلف برای حفظ سلامت خود به طور موقت یا دایم از اهدای خون معاف هستند، اما سوالی که همیشه مطرح است، این است که آیا افرادی که حجامت کرده‌اند، می‌توانند خون اهدا کنند؟

خبرگزاری مهر

برآورد گروه جهادی در ابتدای کار از محله مولوی، هرندی و شوش بیش از 10 هزار نفر کارتن خواب بود این در حالی است که محله هرندی 24 هزار جمعیت دارد.

وب‌گاه عصر ایران

کسی نمی‌گوید دلار به 4200 برگردد، ولی اینکه طی این مدت حدود 5 هزارتومان بیشتر شود درحالی‌که به طعنه گفته می‌شد 5 هزارتومان خواهد شد را تقصیر آن شرایط نباید انداخت.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل شرکت تعاونی اتحادیه تعاونی‌های صنایع‌دستی استان تهران گفت: در سبک معماری و آرایه‌گری داخلی هر منزلی صرف‌نظر از متراژ آن نیاز به طراحی آرامش بخشی است که با برگرداندن و به‌کارگیری معماری و هنر‌های سنتی ایرانی، اسلامی می‌توان این آرامش را به فضای داخلی خانه‌ها منتقل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروزه تعداد زیادی از افراد برای بهبود و تقویت سلامت جسمی و روحی خودشان به سمت گیاهان دارویی می روند. آغاز قرن بیست و یکم، تقریبا 252 دارو توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان دارو های اساسی و ضروری شناخته شده اند و منشا

خبرگزاری میزان

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری با اشاره به خدمات جهادگران عرصه سلامت گفت: حدود 20 جهادگر عرصه سلامت این گروه در مراکز واکسیناسیون عمومی در استان البرز مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این بار صحبت‌های دکتر سجادی برخلاف نوبت قبل، با اقبال طیف مخالف واکسن مواجه نشد. گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته. انگار در یک حرکت هماهنگ و آگاهانه، فعالان این طیف این فیلم را نادیده گرفتند.

خبرگزاری دانا

نیک یاد گفت: امروز افتخار می‌کنیم که کشور در هر زمینه ای که دچار عقب ماندگی باشد وارد می شود.

وب‌گاه الف

این بار صحبت‌های دکتر سجادی برخلاف نوبت قبل، با اقبال طیف مخالف واکسن مواجه نشد. گویی نه خانی آمده و نه خانی رفته. انگار در یک حرکت هماهنگ و آگاهانه، فعالان این طیف در فضای مجازی قصد کردند این فیلم را نادیده بگیرند و با عدم بازنشرش، اجازه ندهند صدای روشنگری آقای دکتر به گوش مردم برسد...‌

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با ارایه مهمترین شاخصه‌هایی فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. مجید احمدی مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، در...

خبرگزاری مهر

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت بر توجه بیشتر انجمن‌های علمی دانشجویان علوم پزشکی در حوزه علوم انسانی و ایجاد بسترهای حمایتی جهت فعال شدن تشکل‌های دانشگاهی تاکید کرد.