سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

وب‌گاه 55 آنلاین

سیاه دانه را پیامبر اکرم (ص) درمان هر دردی به جز مرگ می دانست، خواص و فواید "سیاه دانه" و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری های نوک موی سر را می توان با آن درمان کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فصل پاییز به واسطه طبعِ سرد و خشکی که دارد، باید از غذاهایی با مزاج گرم مصرف کرد تا خدایی نکرده با ناپرهیزی یا زیاده روی در مصرف غذاهای سرد در این فصل کام مان تلخ نشود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در کلام اهل‌بیت (ع) و آیات قرآن کریم آموزه‌های بسیاری برای زندگی بهتر وجود دارد، گفت: ارتباط میان دین و دنیا به خوبی تبیین نشده است و در این راستا باید جنبه‌های دنیوی دین اسلام برای مردم تبیین شود.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از لبنیاتی که امروزه به قسمتی جدا نشدنی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده است پنیر سفید بوده که طعم و خواص بی شماری نیز دارد.

خبرگزاری دانا

مجموعه احیای سلامت در اطلاعیه ای اعلام کرد در ایام عزاداری 28 صفر با برپایی موکب به عزاداران و زائران مشهد مقدس خدمات طب اسلامی - ایرانی ارائه میدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روغن سیاه دانه که در یک متن باستانی به عنوان «درمان هر بیماری به جز مرگ» توصیف شده است، خاصیت های درمانی مختلفی را دارا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت از برگزاری سلسله جلسات آموزشی آنلاین با عنوان «بیا تا برویم» با هدف ارائه آموزش کاربردی زیارت اربعین خبر داد و اظهار داشت: در این جلسات آموزشی بسته محتوایی ویژه اربعین شامل مباحث معرفتی، مقابله با آسیب‌ها و خرافات، احکام و آداب، نکات بهداشتی، مکالمه کاربردی، متن سخنرانی کوتاه برای شبکه امامان...

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها افراد زیادی هستند که در تب وتاب مهیا شدن برای قدم نهادن در مسیر عاشقی و دلدادگی زیارت اربعین هستند، در ادامه به 40 توصیه کاربردی در مورد بیست مشکل رایج در سفر اربعین می پردازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استان همدان به لحاظ موقعیت مناسب جغرافیایی ظرفیت و پتانسیل بالایی برای انواع محصولات کشاورزی را داراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محقق طب اسلامی گفت: مصرف گوشت گاو باعث غلظت خون و امراض واریس، تیرگی پوست، افسردگی و وسواس می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کیانوش جهانپور گفت: صبح روز 30 بهمن‌ماه 1398 خانم دکتر طلعت مختاری آزاد که مسئول یکی از دو آزمایشگاهی بود که اوایل کرونا تست آن را انجام می‌دادند، با دکتر نمکی_وزیر وقت بهداشت تماس گرفتند و اعلام کردند که تست اولیه دو نفر مثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سابق وزارت بهداشت، درباره چگونگی تامین و تهیه اولین محموله کیت‌های تشخیصی کووید 19 در کشور در شرایط تحریم‌ها توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی گفت: دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی با موضوع محوری سبک زندگی ایرانی اسلامی و مداخلات تخصصی مددکاری اجتماعی توسط دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان به اجرا در خواهد آمد. وی گفت: این نشست از پنجم شهریور ماه تا هشتم شهریور، به مدت 4 روز در مجتمع آدینه برگزار خواهد شد. نعیمی...