جمعه 28 اردیبهشت 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پدر طب اسلامی مدعی شد که عمده یاران امام زمان از شوروی سابق خواهند بود، تمامی این حرف ها ادله محکم و مستحکم دارد که روزی بیان خواهد شد

خبرگزاری دانا

مصرف داروهای گیاهی در چند سال اخیر در بین شهروندان به گونه ای افزایش یافته است و بیمارانی که نیاز به مراقبت های پزشکی خاص دارند به عطاری ها مراجعه و دستورهای غیرتخصصی می گیرند و باید این باور اشتباه در خصوص مصرف این نوع داروها در جامعه اصلاح شود.

خبرگزاری دانا

زهرا موحدی‌نیا گفت: تنها 15 درصد ناباروری‌ها به کمک‌های درمانی نیاز دارد و بقیه آنها با اصلاح سبک زندگی درمان می‌شوند.

خبرگزاری دانا

علی علیجانی گفت: از هزار و 247 واجد شرایط هزار و 57 نفر واکسن سرخک تزریق کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی ماده بدی به سمت پوست برود می‌تواند موجب ایجاد بیماری های پوستی کند. بد غذا خوردن و گرمی و سردی و غلیظی کبد می‌تواند موجب بیماری‌های پوستی شود. درمان بیماری‌های پوستی در طب ایرانی با پاکسازی کبد آغاز می شود.

خبرگزاری میزان

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری بابیان اینکه فروردین 1401 با حضور در استان لرستان خدمات در مسیر محرومیت‌زدایی را ارائه می‌دهیم، گفت: این خدمات در قالب پزشکی، درمانی، فرهنگی و آموزشی به مردم شریف لرستان در رومشکان این استان ارائه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

در پنجمین اجلاس بین‌المللی صلح حکیم دکتر روازاده، پژوهشگر طب اسلامی - ایرانی و دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی نشان صلح و بهداشت و سلامت دریافت کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مسئول گروه جهادی جمعیت الکفیل با اشاره به نوع کمک مومنانه این گروه به اقشار محروم و نیازمند گفت: گروه جهادی الکفیل در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در کمک رسانی مومنانه به جامعه؛ در طول اقامت خود در شهر کرمانشاه روزانه به بیش از 300 نفر خدمات درمانی ارائه می دهد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان_ایرنا_چراغ نمایشگاه قرآن و عترت گلستان با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و فعالان قرآنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روشن شد.

خبرگزاری دانا

بررسی درباره سفره، گویای اهمیت و حرمت سفره و موادی است که روی آن برای خوردن و آشامیدن گذاشته می شود و این سنت و آیین نیک در گذر زمان به خاطر نفوذ دشمنان و استعمارگران و وارد شدن فرهنگ غربی در حال فراموشی است و حتی بسیاری آداب سفره را رعایت نمی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادگاه ویژه روحانیت در خرداد سال 58 به دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد. سال 78 و در مجلس پنجم وجود دادگاه ویژه روحانیت به تصویب رسید و به صورت قانون درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در گزارشی نگاهی به پرونده‌های دادگاه ویژه روحانیت داشته است.

خبرگزاری میزان

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری گفت: اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای استان البرز، 815 خدمات پزشکی و دندانپزشکی توسط جهادگران عرصه سلامتِ گروه جهادی شهید مهدی عسگری طی ماه گذشته انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

در اینجا می‌توانیم قراری را با مدیر محترم حوزه علمیه قم بگذاریم. اول اینکه تمامی دستاوردهای علمی حوزه را در علوم انسانی و اجتماعی که از امور مردم گره‌گشایی می‌کند، هر از گاهی ارسال نمایند تا از طریق روزنامه به اطلاع مردم برسد.