سه‌شنبه 1 خرداد 1403

طب اسلامی

طب اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود 350 واحد فعال با ظرفیت 500 هزار تن داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری، افزایش مهاجرت معکوس پزشکان و پرستاران به ویژه به کشورهای عربی نظیر عمان، قطر و امارات را نگران‌کننده و در حد فاجعه دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای شناختن بهتر درخت بادام باید بگوییم بادام از خانواده گل سرخیان بوده و دانه آن خوراکی است، به خاطر داشتن اسید چرب‌های اشباع نشده و امگا 3 در طب سنتی و طب اسلامی مورد پسند عموم متخصصین قرار گرفته است، البته نباید فراموش کنید در پزشکی نوین نیز توصیه اکید برای استفاده از میوه بادام به صورت روزانه مخصوصاً برای قشر کودکان و افراد سالمند شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیاه دانه را پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) درمان هر دردی به جز مرگ می دانست، خواص و فواید "سیاه دانه" و عسل به قدری فراوان هستند که از درد ناخن پا تا درد و بیماری های نوک موی سر را می توان با آن درمان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده کتاب لبخند ماه گفت: کتاب لبخند ماه از زبان سوم شخص یعنی کسی که از بیرون به اتفافات و حوادث زندگی شهید نگاه می‌کند روایت شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

توانایی این افراد برای برقراری رابطه جنسی بیشتر است در ادامه خبر با ما همراه باشید

وب‌گاه 55 آنلاین

همین اساس در منابع طب سنتی و طب اسلامی به مسئله سلامت و قوای جنسی توجه ویژه‌ای شده و دستورالعمل‌ها، راهکارها، تذکرات و تدابیر تغذیه‌ای بسیار دقیق و ریزی در این حوزه ارائه شده است

وب‌گاه فرارو

در دوران پهلوی، به‌شدت با انجام حجامت مخالفت می‌شد و حتی آن را ممنوع کردند تا اینکه بعد از پیروزی انقلاب، این روش درمانی که ریشه در طب اسلامی دارد، رواج پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از باززنده‌سازی و فعال‌سازی خانه تاریخی مشیرالدوله پیرنیا خبر داد و گفت: این مرکز در آینده نزدیک میزبان شهروندان خواهد بود.

خبرگزاری مهر

«دختران آفتاب» گروهی دخترانه و زنانه است که با دختران کم‌حجاب و بی‌حجاب ارتباط می‌گیرد و با خوش‌رویی و صمیمیت آنها را دعوت به حجاب می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه تحلیلی جمعی از تشکل‌های حوزوی با موضوع نقد نظام کارشناسی غربی حاکم بر کشور و سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است. این بیانیه به امضای بیش از 40 تشکل حوزوی رسیده است. بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و رسالت تشکیل دولت و جامعه و تمدن اسلامی، بعد از آسیب شناسی عمیق نسبت به برنامه‌های اجرا شده نظام کارشناسی غربی...

وب‌گاه 55 آنلاین

اعمال دعا حجامت کردن از امام رضا را دز ادامه خبر بخوانید

وب‌گاه 55 آنلاین

بلایی که خوردن وعده‌ی نهار بر سرتان می‌آورد اگر میخوای بدونی چرا نباید نهار خورد بیا تا بگم

وب‌گاه عصر ایران

بغداد در سال 140 هجری توسط عباسیان ساخته شد. بغداد تقریبا 150 سال پس از استانبول (کنستانتین پل) ساخته شد ولی تبادلات این دو شهر نقش مهمی در انتقال فلسفه و علوم یونانی به جهان اسلام داشت.

وب‌گاه فرارو

حجامت اصطلاحا روشی از خون‌گیری است که برای درمان بعضی از بیماری‌ها به کار می‌رود و دارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله است. این روش درمانی به ظاهر ریشه در طب چینی دارد؛ اما باتوجه به احادیثی که در باره آن از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است، امروز این روش در میان مسلمانان کشور‌های اسلامی بیشتر استفاده میشود.