پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

طراحی مسابقات خانوادگی در نمایشگاه مجازی قرآن

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طراحی مسابقات خانوادگی در نمایشگاه مجازی قرآن

دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه قرآن کریم از خدمات ویژه ناشران قرآنی به مردم در این رویداد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی خدمتکار دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم که از یازدهم اردیبهشت آغاز شده و قرار است تا 20 اردیبهشت ادامه داشته باشد، درباره این رویداد معنوی گفت: بخش‌ها و برنامه های متفاوتی برای نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پیش بینی شده است. امیدواریم که مردم عزیز با مراجعه به سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

وی افزود: ما دو بخش محوری را برای نمایشگاه در نظر گرفتیم، بخش اول بخش فروشگاهی است که 550 ناشر قرآن در حوزه دین و دفاع مقدس آثار مکتوب خود را عرضه می‌کنند. مردم ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنند و پس از آن محموله آن‌ها از طریق شرکت پست ارسال می‌شود. خوشبختانه تمامی ناشران تخفیف 20 درصد را لحاظ کرده اند. هزینه ارسال محموله تا سقف 50 هزار تومان هم برای همه خریداران رایگان است و پول ارسال سفارش از آن‌ها دریافت نمی‌شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم تشریح کرد: در بخش نمایشگاهی و محتوایی هم محور‌های مختلف از جمله آموزش‌های مجازی قرآن کریم، مشاوره‌های دینی، حوزه کودک و نوجوان، نگارخانه آثار هنری و معرفی موسسات و مراکز قرآنی کشور را در نظر گرفته ایم. در این بخش هم مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه نمایشگاه، از این خدمات بهره‌مند شوند. در کل تلاش بر این بوده تا طراحی‌ها به گونه‌ای باشد که مردم به راحتی نیازهایشان را رصد و در این نمایشگاه رفع کنند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با طراحی‌های مختلف، مردم نشاط و شادابی نمایشگاه فیزیکی را در این نمایشگاه هم حس کنند. در همین راستا برگزاری مسابقه خانوادگی خانه‌های نورانی را در بخش محتوایی پیش بینی کردیم که مراجعه کنندگان می‌توانند به صورت خانوادگی در آن شرکت کنند و ضمن استفاده از بخش معارفی قرآن از جوایز هم بهره‌مند شوند. در حوزه کودک و نوجوان هم پویش قرآنی «بخوان» شکل گرفته و مردم می‌توانند خاطرات و تجربیات خاصی که به واسطه قرآن در زندگی آن‌ها به وجود آمده را به اشتراک بگذارند و آن فضای تفرج معنوی را اینجا هم حس کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان