پنج‌شنبه 19 مهر 1403

طرح شهید سلیمانی راهکار مناسبی برای کنترل کرونا در محله‌ها است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
طرح شهید سلیمانی راهکار مناسبی برای کنترل کرونا در محله‌ها است

شهرری - ایرنا - بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی راهکار مناسبی برای کنترل ویروس کرونا در سطح محله‌ها خواهد بود.

امین بابایی روز چهارشنبه در جلسه توجیهی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بخش کهریزک افزود: این طرح به منظور سپردن کنترل ویروس کرونا به مردم با بهره گیری از ایجاد هماهنگی و مدیریت واحدهای فعال در محلات، پایگاه سلامت مناطق شهری، خانه بهداشت روستا و بسیج محلات اجرا می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این طرح مبتنی بر ارتقا سلامت گذر از دوران بحران ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی اصلی که تا امروز تقریبا همه بار اپیدمی متوجه آن بوده است و سازمان بسیج مستضعفین طراحی شده و در بخش کهریزک در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح شهید "حاج قاسم سلیمانی" مستلزم مشارکت و هم افزایی مردم، هماهنگی مسئولان بخشی، برنامه ریزی براساس نیاز محلات و استفاده بهینه از توان بسیج و نظام شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ری است.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به طرح پایش سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم.

بابایی همچنین با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دکتر فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی کشور، یادآور شد: این‌گونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پرشکوه و اقتدارآفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود 163 هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*