سه‌شنبه 3 مهر 1403

طلسم‌شکنی پریشیچ پس از 7 ماه؛/ نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
طلسم‌شکنی پریشیچ پس از 7 ماه؛/ نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها (عکس)

مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، کروات‌ها در دیداری سخت و نفسگیر که 120 دقیقه طول کشید و به پنالتی رفت، توانستند از تیم شگفتی‌ساز ژاپن عبور کنند و به جمع هشت تیم پایانی جام جهانی 2022 برسند، اما قبل از اینکه پنالتی‌ها منجر به صعود شاگردان زلاتکو دالیچ شود، مهاجم این تیم آنها را در جام نگه داشت.

ایوان پریشیچ، ستاره کرواسی پس از اینکه در حضور ثابت در هر سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق به گلزنی نشده و فقط دو پاس گل در دومین دیدار برابر کانادا داده بود، امشب هم از ابتدا برابر ژاپن به میدان رفت که توانست یکی از بهترین‌های تیمش در شب صعود از نخستین بازی دور حذفی باشد.

پریشیچ که آخرین گل خود را در دیدار هفته پایانی سری آ ایتالیا با پیراهن اینتر میلان مقابل سمپدوریا به ثمر رسانده و پس از آن در 15 بازی لیگ برتر انگلیس برای تاتنهام و همچنین پنج دیدار لیگ قهرمانان اروپا و یک مسابقه جام اتحادیه در گلزنی نکرده بود، امشب توانست به این روند ناکامی در رقابت‌های باشگاهی و ملی پایان بدهد.

طلسم هفت ماهه ایوان پریشیچ در گلزنی در دقیقه 55 بازی امشب مقابل ژاپن شکسته شد و او توانست ارسال استثنایی دیان لوورن از جناح راست زمین را با یک ضربه سر دیدنی به گوشه دروازه بفرست تا نتیجه بازی را یک بر یک کند و در ادامه نیز با رفتن بازی به ضربات پنالتی به پیروزی دست یابند.

پریشیچ که در جام جهانی 2018 یکی از بهترین‌های کرواسی برای رسیدن به فینال و نایب‌قهرمانی بود، نخستین گل خود در آن مسابقات را در دیدار سوم مرحله گروهی مقابل ایسلند زد که این بار در جام 2022 با یک بازی تاخیر این کار را برابر ژاپن انجام داد.

طلسم‌شکنی پریشیچ پس از 7 ماه؛/ نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها (عکس) 2
طلسم‌شکنی پریشیچ پس از 7 ماه؛/ نجات نایب‌قهرمان جهان قبل از پنالتی‌ها (عکس) 3