سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

اگر فردی محل سکونت خود را در سامانه اسکان اعلام نکند باید از دریافت برخی خدمات از جمله خدمات بانکی محروم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی57، پرسش‌ها و ادعاهای بسیاری درباره شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران در سال‌های منتهی به انقلاب در رسانه‌ها و محافل، چه در ایران و چه در خارج از کشور مطرح می‌شود. در این میان، چند تفکر کلان و متقابل به چشم می‌خورد. بعضی، به‌ویژه آنهایی که با شرایط اجتماعی قبل از فروپاشی حکومت پهلوی آشنا هستند، از جمله کسانی که در دولت کار کرده بودند یا در اپوزیسیون معتدل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر از اوایل قرن بیستم وفاداری قبایل را به‌ویژه از کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و به‌طور گسترده‌تر در خاورمیانه جذب کرده است. همان‌طور که «علی الشاوی» استاد دانشگاه قطر توضیح می‌دهد، قطر به قبایل مسکن و مشاغل رایگان از جمله خدمت در ارتش ارائه می‌دهد. او توضیح می‌دهد که «دولت قطر خواهان جذب قبایل به قطر، جدا از کشورهای همسایه‌ای مثل عربستان و امارات است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب سفر لغو شده محمد بن سلمان به ژاپن گمانه زنی ها بسیار است. گروهی از تعامل دو بازیگر می گویند هرچند قادر نیستند به اختلاف های میان این دو نپردازند. به باور این گروه ژاپن در میان بازیگران شرق آسیا رابطه نزدیکی با ریاض داشت با این همه پس از آن که پادشاهی زمینه را برای تعامل بیشتر با سایر بازیگران منطقه بالاخص چین هموار کرد، تعامل دو بازیگر فراز و نشیب هایی را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب 5 مدال طلا و 2 مدال برنز بعنوان قهرمانی آسیا در کشور اردن دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب پنج طلا و دو برنز به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

وب‌گاه گسترش

سازمان جهانی خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) تخمین زده است که تولید غلات در ایران در سال زراعی جاری بیش از 20 میلیون تن خواهد بود و تولید برنج نیز با یک رشد قابل توجه 18 درصدی روبرو خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

70 سال پیش مستاجران در محله طرشت صاحبخانه خود را با ضرب و جرح به قتل رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه کره جنوبی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص راه‌های توسعه روابط دوجانبه تهران و سئول گفتگو و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه کره جنوبی با سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص راه‌های توسعه روابط دوجانبه تهران و سئول گفتگو و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نهاد رسمی اسرائیلی از آسیب جسمی و روانی به 62 هزار صهیونیست در جنگ غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نهاد رسمی اسرائیلی از آسیب جسمی و روانی به 62 هزار صهیونیست در جنگ غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لاپید گفت: حتی اگر نتانیاهو را دوست نداشته باشیم باز هم نمی‌خواهیم بنا به درخواست دیوان کیفری بین المللی بازداشت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاپید گفت: کابینه کنونی با ریاست بنیامین نتانیاهو مانع توافق عادی سازی روابط با عربستان است چراکه با به رسمیت شناختن کشور فلسطین که یکی از شروط عربستان است، مخالف است.