سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

17 زائر ایرانی از ابتدای حج فوت شده‌اند که 9 نفر از آنها در مکه به خاک سپرده شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر رسماً ابراهیم المهیدب را به عنوان ریاست هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون 17 نفر از زائران (یک نفر در مدینه و 16 نفر در مکه) در عربستان جان خود را از دست داده‌اند؛ سه نفر از آنها خانم و مابقی درگذشتگان آقا بوده‌اند. هشت نفر از فوتی‌ها هم اهل سنت بوده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

با نخستین پروازها از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد اهواز و تهران، خروج زائران کشورمان از سرزمین وحی آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری فرانسه مدعی شد که براساس آماری که این خبرگزاری جمع آوری کرده است، تاکنون 980 زائر از ملیت‌های مختلف امسال در عربستان جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: طی 2 مرحله پرواز بازگشت حجاج به کشور، 17 زائر ایرانی بیمار که در بیمارستان‌های مکه بستری بودند، به کشورمان بازگردانده شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی کاندیداها ادعا می‌کنند بدون سرمایه‌گذاری لازم و تنها با اتکا به فناوری یا بهره‌وری در ایران می‌توان رشد اقتصادی بالا و پایدار فراهم کرد. ولی علم اقتصاد یکی از دانش‌های معتبر بشری است که به خوبی پاسخ این ادعای غلط را داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین آمار زائران درگذشته ایران از ابتدای عملیات حج تمتع تا پایان روز جمعه اول تیرماه 1403 در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضاء نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و اعضاء نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد: 17 زائر ایرانی از ابتدای حج فوت شده‌اند که 9 نفر از آنها در مکه به خاک سپرده شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلسته آرانتیس، مادر پله، مهاجم برزیلی قهرمان سه دوره جهان و اسطوره فوتبال برزیل، روز جمعه 21 ژوئن (اول تیرماه) در سن 101 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران ضمن اشاره به تلاش های چین برای افزایش نفوذش در خاورمیانه از جنگ اسرائیل و حماس به عنوان نقطه عطفی در تعاملات پکن با منطقه یاد می کنند. به باور آنها رویکرد منفعلانه چین بعد از حملات هفتم اکتبر حماس به اسرائیل، نشان از آن دارد که چین همیشه نمی تواند نقش بازیگری صلح ساز را ایفا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم ملی فرانسه در پایان دیدار تیم‌های ملی هلند و فرانسه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان