پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عصر ایران

تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر 2 به سود اماراتی‌ها به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال العین امارات در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری پُرگل برابر الهلال عربستان دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر العین امارات شکست سختی را متحمل شد.

وب‌گاه ورزش سه

سفیان رحیمی، ستاره مراکشی العین امارات، پس از درخشش مقابل الهلال عربستان به صدر جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجرای تهاجمی تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند روابط آمریکا و چین را بی‌ثبات سازد؛ رابطه‌ای که مقامات چینی و آمریکایی پس از دوره‌ای پرتنش در پی ساقط‌کردن یک بالون جاسوسی چینی توسط آمریکا، در تلاش برای ترمیم آن هستند.

وب‌گاه ورزش سه

عجیب‌ترین نتیجه روز اول و شاید مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به دیدار تیم‌های ملی عراق و عربستان تعلق دارد. جایی که عراقی‌ها با پنج گلوله، شاهین های سبز را شکار کردند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس در واکنش به موضع غرب پس از پاسخ ایران، تأکید کرد: موضع جانبدارانه غرب از رژیم صهیونیستی محکوم می‌کنیم به ویژه که غرب همچنان در برابر جنایت کشتار جمعی فلسطینیان در غزه سکوت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عراق و تایلند با غلبه بر رقبای خود، صدرنشین گروه‌های A و B جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین با «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن در بندر عقبه در جنوب این کشور دیدار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اولین روز جام ملت‌های فوتسال آسیا با استقبال خیلی خوب تایلندی‌های میزبان همراه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با درود بر ایران عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش اسرائیل به انجام رساندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم با صنعت نفت آبادان شرکت نکرد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم با صنعت نفت آبادان شرکت نکرد. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که خبرنگاران آبادانی عصر چهارشنبه بیش از یک ساعت در انتظار برگزاری نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران بودند اوسمار ویرا سرمربی تیم تهرانی...

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب تیم مخوف و خطرناک الهلال برای دیدار حساس برابر العین مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «الریاض» عربستان امروز (چهارشنبه) ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه، نوشت که منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اینکه هدف ایران از پاسخ به اسرائیل تثبیت حق خود بود، تاکید کرد که این کشور با شکست دیوار امنیتی اسرائیل قدرت خود را ثابت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.