جمعه 31 فروردین 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «الریاض» عربستان امروز (چهارشنبه) ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه، نوشت که منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به اینکه هدف ایران از پاسخ به اسرائیل تثبیت حق خود بود، تاکید کرد که این کشور با شکست دیوار امنیتی اسرائیل قدرت خود را ثابت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه «الریاض» عربستان امروز (چهارشنبه) ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش‌ها در منطقه، نوشت که منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنش‌ها به حدی شدت یافته است که هرگونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از ظرفیت لازم برای گسترش جنگ در منطقه برخوردار است. موضوعی که اگرچه نتانیاهو از آن استقبال می‌کند؛ اما ایران نیز در صورت هرگونه تضعیف توان بازدارندگی نظامی‌اش در منطقه، هدف حملات بعدی اسرائیل قرار خواهد گرفت. درحالی‌که فضای رسانه‌های اسرائیلی خبر از قطعی بودن حمله رژیم صهیونیستی به ایران می‌دهند؛ اما مقامات...

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی فوتسال ازبکستان موفق شد در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا 2024 برابر استرالیا به پیروزی بزرگی دست پیدا کند و برای مدعیان قهرمانی خط‌ونشان بکشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سران کشورهای عربستان، هند و قزاقستان در پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر را به رئیس‌جمهور تبریک گفتند.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی به پیروزی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومین نشست گفت‌وگوهای راهبردی شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در تاشکند برگزار شد و دو طرف یک برنامه اقدام مشترک چهار ساله را به تصویب رساندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان از حمله موشکی به پایگاه «مرون» اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فرانسوی لوموند عنوان کرد روسیه و چین که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکرده‌اند، این بحران را فرصتی برای شکاف بین غرب و بقیه جهان می‌دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: بررسی سلامت جسمی 95 درصد از زائران به پایان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهیه‌کننده «محفل» از معرفی قاریان ایرانی به مجامع بین‌المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: «سلبریتی فقط بازیگر نیست. قاری قرآن هم می‌تواند سلبریتی باشد.» تهیه‌کننده «محفل» از معرفی قاریان ایرانی به مجامع بین‌المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: «سلبریتی فقط بازیگر نیست. قاری قرآن هم می‌تواند سلبریتی باشد.» به گزارش عرشه آنلاین، سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی، تهیه‌کننده برنامه «محفل» در واکنش به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کامرون به خبرنگاران گفت: واضح است که اسراییل علیرغم درخواست انگلیس برای خویشتنداری، تصمیم گرفته است در پاسخ به حمله ایران اقدام کند." وزیر خارجه انگلیس که به اسراییل سفر کرده، امروز (چهارشنبه) پس از دیدار با "اسحاق هرتزوگ" رییس جمهوری اسراییل، از تصمیم رژیم تل آویو برای پاسخ به حمله تلافی جویانه اخیر ایران به اسراییل خبر داد. دیوید کامرون که به همراه همتای آلمانی خود امروز با اسحاق...