جمعه 7 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های اسرائیلی با افشای سفر پنهانی دو مقام ارشد نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره، از پشت پرده این سفر خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) طی بیانیه‌ای مدعی شد که یک کشتی ائتلاف نیروهای نظامی بین‌المللی، یک موشک بالستیک ضد کشتی انصارالله که از یمن شلیک شده بود را سرنگون کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

با حذف از لیگ قهرمانان آسیا 2024، نیمار از دستیابی به یک دستاورد تاریخی محروم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در سرزمین های اشغالی بالاخص نوار غزه، افکار عمومی عرب به شدت جریحه دار شده و خشمگین است، با این همه آمریکا تلاش دارد تا به شیوه ای قدیمی به نارضایتی ها پایان دهد؛ شیوه ای که در آزمون سال 2011 و در جریان بهار عربی شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

الهلال عربستان روز سه‌شنبه با شکست مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دور این رقابت‌ها حذف شد.

وب‌گاه ورزش سه

خواننده کویتی پس از توییتی که علیه تیم الهلال منتشر کرد مجبور به عذرخواهی از این تیم شد.

وب‌گاه گسترش

به گزارش انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام در ایران در سه ماه ابتدایی سال 2024 (زمستان 1402) به 7 میلیون و 600 هزار تن رسیده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، یعنی با افزایش 16.3 درصدی همراه بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، در موضعگیری خود درباره تنش بین ایران و اسرائیل توضیحات مهمی ارائه کرد. به گفته وی «مشاهده می‌کنیم که خطراتی که در 7ماه گذشته سعی در جلوگیری از آن داشتیم، به تدریج واقعی می‌شوند. وقایعی که رخ داد هم استاندارد دوگانه غرب و هم احتمال وقوع جنگی را که می‌تواند کل منطقه را در برگیرد، نشان داد. در آخرین مورد، منبع مشکل باید به‌درستی شناسایی شود. اسرائیل از 7اکتبر،...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی 30 درصد افزایش پیدا کند، اما دولت اجازه افزایش 12 درصدی قیمت ماکارونی را داد که این کار را برای صنایع تولید ماکارونی سخت‌تر کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی، معاون حج مرکز پزشکی حجو زیارت جمعیت هلال‌احمر در گفتگو با خبرنگار با اعلام خبر گفت: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانیشرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند. وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایعترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و 450...