پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

عصار: برای تحقق تولید باید از اسارت رانت اقتصاد نفتی رها شد / حق مالکیت مردم بر زمین را برگردانید و بانک‌ها را از بنگاهداری منع کنید + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عصار: برای تحقق تولید باید از اسارت رانت اقتصاد نفتی رها شد / حق مالکیت مردم بر زمین را برگردانید و بانک‌ها را از بنگاهداری منع کنید + فیلم

آقایان مسئول که صدای ما را می‌شنوید! در محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی شما بزرگواران را مخاطب خودمان قرار می دهیم؛ پیشرفت این است که برای تحقق واقعی تولید، مردم را از اسارت رانت اقتصاد نفتی نجات دهید و شما هنوز قدمی اساسی در این مسیر برنداشته‌اید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پوریا عصار دانشجوی کارشناس ارشد ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، نماینده بسیج دانشجویی در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب بود.

عصار که به عنوان نفر آخر سخنرانی می‌کرد گفت: آقایان مسئول که صدای ما را می‌شنوید! در محضر رهبر عزیز انقلاب اسلامی شما بزرگواران را مخاطب خودمان قرار می‌دهیم؛ پیشرفت این است که برای تحقق واقعی تولید، مردم را از اسارت رانت اقتصاد نفتی نجات دهید؛ و شما هنوز قدمی اساسی در این مسیر برنداشتید.

این صحبت‌ها تکبیر و استقبال دانشجویان را به همراه داشت. وقتی هم که عصار از اعزام دانشجویان به جبهه فلسطین سخن به میان آورد، دانشجویان فریاد زدند «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده!»

متن سخنرانی وی به شرح زیر است:

با اجازه شما آقاجان میخواهم از جمهوری اسلامی سخن بگویم. البته از دریچه الهی - سیاسی «انقلاب اسلامی»؛ تنها انقلابِ مستضعفین برای بسیجِ جهانیان علیه مستکبرین. از نهضتِ تحقق رویای رسولان تاریخ؛ آری! ما عمیقاً معقتدیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ارادهای تاریخی برای تحقق رویای پیامبران بوده در جهتِ تعالی انسان. پس تنها سرپناه انسان هم در جهانِ آشفتهی کنونی، همین جمهوری اسلامی است که ما در آن با افتخار نفس میکشیم. پس اگر بسیجیان خمینی (ره) درچند دقیقه آینده ملاحظاتی درخصوص آینده و اکنون ارائه میکنند، بدین معنا نیست که از چنین نظرگاهی عبور کرده باشند. هاشا و کلا. ما تا پای جان حلقوم خود را وقفِ ایده جمهوری اسلامی برای تحقق عدالت در جهان خواهیم نمود.