جمعه 10 فروردین 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

حالا شهرداری در شرایطی تفاهم‌نامه امضا کرده که به نظر می‌رسد حتی خودش هم هنوز نمی‌داند قرار است دقیقا چه متراژی با چه مشخصاتی به مردم تحویل بدهد.

ویدیویی از لحظه عجیب ترمز بریدن خودرو و برخورد با گاراژ را ببینید. ترمز بریدن خودرو یک وضعیت خطرناک است که ممکن است به تصادف و آسیب به خودرو و افراد منجر شود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بهترین درمان های منطقه در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و بسیاری از افراد علاقه دارند که برای درمان به جمهوری اسلامی ایران بیایند و درمان خود را انجام دهند.

صحبت‌های جدید و متفاوت آزیتا حاجیان راجع به طلاق و همکاری با محمدرضا شریفی‌نیا در فضای مجازی پربازدید شد.

گروه‌های جستجو و نجات یک بالگرد تفنگداران دریایی آمریکا را پیدا کردند که در مسیر خود بین منطقه لاس وگاس و ایستگاه هوایی میرامار در نزدیکی سن دیگو سقوط کرده است.

آغاز ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، بانک ایران زمین در دو سطح به مبالغ 1 و 2 میلیارد ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

تصاویری از آماده سازی و پرواز سوخو 57 در فضای مجازی منتشر شده که قدرت این جنگنده را برف و کولاک نشان می‌دهد. این جنگنده به گونه‌ای طراحی شده تا توانایی پرواز ابرپیمایشی و پنهان‌کاری داشته باشد و با برخورداری از اویونیک پیشرفته بتواند از راه جنگ الکترونیک در زمین و دریا بر جنگنده‌های نسل پنجم چیره شود.

معاون اجرایی رئیسی با بیان اینکه اتکا به ظرفیت داخلی و جوانان و کسانی که با نبوغ توانستند مسائل را حل‌وفصل کنند بسیار مهم است؛ افزود: هر جایی که متکی به داخل بودیم پیشرفت کردیم و هر جایی چشم به خارج داشتیم ضرر کردیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: دشمن قصد دارد با روایت نادرست از انقلاب اسلامی، بین مردم و انقلاب و مردم و ولی فقیه، فاصله‌اندازی کند.

در این ویدئو یک کشاورز مشهور اهل کامبوج راه و روش آسان کاشت و پرورش میوه موز در تراس و پشت بام خانه و در گلدان‌های کوچک را به شما آموزش می‌دهد.

بررسی خبرهای سرقت در یک دهه گذشته حکایت از این دارد که همزمان با افت ارزش پول ملی نگاه سارقان از سرقت پول ملی به سمت ارز و طلا معطوف شده‌است برای همین سرقت از بانک‌ها یا مشتریان بانک که تا یک دهه گذشته امری مرسوم بین مجرمان بود به طور کلی منسوخ شده است.

در دقیقه 72 کاشته دیدنی رضاییان با واکنش دروازه بان دفع شد.

ایران در نخستین دیدارش توانسته بود با نتیجه 4 بر یک فلسطین را شکست دهد و هنگ کنگ با نتیجه 3 بر یک مغلوب امارات شده بود.