پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

یک طوفان زمستانی با برف و دمای سرد و باد‌های شدید روز جمعه شمال ایالات متحده را در نوردید. اما این نتوانست مانع از لذت حیوانات در باغ وحش بروکفیلد در برف شود.

چندین بازیگر و هنرمند با حضور در یک مجموعه ویدیویی که توسط جشنواره ادبیات فلسطین منتشر شده است، به حمایت از طرح آفریقای جنوبی که رژیم صهیونیستی را به نسل‌کشی غزه متهم کرده برخاستند.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ وارشاد: تمام هنرمندان ایرانی که دلشان برای ایران و مردم ایران می‌تپد می‌توانند به کشور بازگردند و تاکنون افراد زیادی بازگشته اند و اجرا هم داشته‌اند.

رای دادگاه محمد جامه‌بزرگ در مورخه 20 دی ماه به وکلای پرونده و شکات و اولیاء دم ابلاغ شد که به موجب رای شعبه پنجم دادگاه نظامی یک تهران متهم ردیف اول یعنی شلیک کننده با سلاح گرم و مرتکب قتل محکوم به قصاص نفس و درنتیجه مجازات اعدام شده است.

کیهان نوشت: سازمان آب با کم کردن عمدی فشار آب و تشویق مردم به استفاده از پمپ آب چقدر باعث افزایش مصرف بی‌رویه آب می‌شوند.

یک زورگیر مسلح در برزیل که قصد سرقت اموال چند مادر جوان را داشت، با شجاعت یکی از مادران غافل‌گیر شد. این مادر جوان که همسر یک پلیس بوده، با شلیک به موقع، سارق مسلح را زمین‌گیر می‌کند. این لحظات را می‌بینید.

در این ویدئوی جالب و دیدنی طبخ یک غذای ساده با برنج و گوجه توسط بانوان عشایر لرستانی را مشاهده خواهید کرد.

ساعت 12:05 روز جمعه، پنج کوهنورد در «ارتفاعات رندوله اشنویه» گرفتار بهمن شدند.

در این ویدئو فرآیند تولید دیدنی «سوسیس آلمانی» در یک کارخانه مشهور را خواهید دید.

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا: ایران یک کشتی تجاری نفتکش سنت نیکلاس را که به صورت قانونی درحال عبور در آب های بین المللی بوده توقیف کرده است. ما این اقدام را محکوم می کنیم و دولت ایران باید این کشتی و خدمه آن را فورا آزاد کرده و این اقدامات تحریک آمیز را متوقف کند.

خلاصه بازی آث میلان - آتالانتا در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا 2023/24

در ساعات اولیه امروز گروه بزرگی از ارتش اسرائیل همراه با چند بولدوزر از محورهای مختلف به شهر جنین و محله‌ها یورش برده و تک‌تیراندازهای آنها بر بالای ساختمان‌های بلند مستقر شدند و اردوگاه جنین و چند بیمارستان این شهر را محاصره کردند.

گروهی از شکارچیان در یکی از مناطق کوهستانی افغانستان اقدام به شکار دسته‌های بزرگ گنجشک‌ها کردند. تصاویری عجیب از این شکار را میبینید.

در این ویدئو، لحظه تصادف وحشتناک یک موتورسوار با لامبورگینی را مشاهده می‌نمایید.

از تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان تا ادامه جستجو در مناطق زلزله زده ژاپن