پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

تا به حال می‌دانستید این میوه‌های خوش‌رنگ و قیافه چه خواص فوق‌العاده‌ای هم دارند؟ خب حالا و بعد از خواندن این مطلب متوجه می‌شوید.

نورثروپ گرومن، غول دفاعی آمریکا هر دو را ساخته است و در نگاه اول، هر دو تقریباً یکسان به نظر می‌رسند.

فرمانده سپاه اظهار کرد: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوا است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد.

رییس مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا اقدام اخیر مجلس مبنی بر برقراری پوشش بیمه‌ای فریز تخمک در دختران بالاتر از 30 سال را اقدامی مثبت خواند و در عین حال درباره شرایط و هزینه‌های این اقدام و همچنین چالش‌های حقوقی و قانونی آن توضیح داد.

پیکر نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر درگذشته کویت امروز تشییع و تدفین شد. تصاویر لحظات تدفین امیر کویت و قبر ساده او که مطابق سنتی مرسوم در این کشور و برخی دیگر از کشور‌های حاشیه خلیج فارس است، می‌بینید.

علی ربیعی نوشت: زمانی که سیستم‌های اجتماعی و نظام‌های سیاسی نتوانند به تغییر پاسخ دهند یعنی نظام پاسخگویی دچار کاستی و ناکارآمدی است؛ مساله این است که شواهد نشان می‌دهد تغییرات یا دیده نشده یا کوچک شمرده می‌شوند یا به علت‌های بی‌ربط احاله داده می‌شوند.

در این ویدئو، خلاصه بازی بولونیا - آاس رم در چارچوب هفته 16 رقابت‌های سری آ ایتالیا فصل 2023/24 را مشاهده می نمایید

وی با تاکید بر اینکه «اسرائیل در طول نبرد نتوانست به تمام اهداف خود دست یابد»، توضیح داد که هیچ‌کس نمی‌داند که یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه چگونه نبرد را مدیریت می‌کند و رهبری از مدیریت آن احساس راحتی دارد.

دوربین مداربسته یک مغازه لحظات سرنگون شدن چند موتورسوار را ضبط کرده است. این موتورسوارها بی‌خبر از وجود پله در بخشی از این پیاده رو هنگام رسیدن به آن غافلگیر شده و سرنگون شدند.

در این ویدئو یک بلاگر ویتنامی روشی ساده و سریع برای ساخت یک حوض زیبا با کمک بطری، پارچه و سیمان را آموزش می دهد.

بررسی‌ای تازه که نتیجه آن در نشریه British Journal of Sports Medicine منتشر شد نشان داد افرادی که توصیه‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری را به مدت 150 دقیقه در هفته با فعالیت متوسط یا شدید دنبال می‌کنند کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را تا میزان 27 درصد تجربه خواهند کرد. هم چنین، در این افراد خطر ابتلا به سرطان 12 درصد و خطر مرگ زودرس تا میزان 31 درصد کاهش یافت.

اتوبان تهران - کرج در دوران پهلوی دوم و با نظارت امیرعباس هویدا (نخست وزیر وقت) در دهه 40 ساخته شد.

هیأت منصفه بعد از استماع دفاعیات مدیر مسئول روزنامه شرق ایشان را به اتفاق آرا مجرم دانستند و برخی از اعضا در دلایل مخالفت گفتند بر اساس توضیحات متهم فقط 5 درصد از 12 هزار نفر پاسخ دهنده به نظرخواهی شرق با الزام حجاب مخالف بودند نه 84 درصد.

در این ویدئو، خلاصه بازی لیل - پاری سن ژرمن در چارچوب هفته 16 رقابت‌های لیگ یک فرانسه فصل 2023/24 را مشاهده می نمایید.

اگر بدنبال درمان‌های خانگی برای برطرف کردن و بهبود نفخ شکمتان هستید یا می‌خواهید از نفخ شکم پیشگیری کنید با ما همراه باشید.