جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

بهبهانی در دولت نهم وزیر راه و ترابری بود که پس از چند سانحه هوایی توسط مجلس استیضاح و برکنار شد. وی از حضور در جلسه استیضاح خود در مجلس خودداری کرده بود.

خبرگزاری فارس نوشت: یک کانال تلگرامی ابتدا دو سوال را منتشر کرد و سپس با گذاشتن آدرس کانال تلگرامی دیگر مدعی شد که تمامی سوالات آزمون فوق‌العاده آزمون وکالت را به همراه پاسخ سوالات منتشر کرده است؛ شرکت‌کنندگان در آزمون نیز این سوالات را تایید کردند! یکی از شرکت کنندگان در این آزمون در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: پیش از ورود به جلسه آزمون، دیدیم شرکت کنندگان آزمون همه گوشی با دست...

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 رقیب انتخاباتی‌اش «جو بایدن» که در حال حاضر رئیس‌جمهور مستقر در ایالات متحده است را به مناظره تلویزیونی فراخواند.

ویدئویی از مهارت تیراندازی یک سگ با کمان در یکی از شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

سی ان ان به نقل از منابع مطلع از این مذاکرات گزارش داد: توافق آتش‌بس در غزه بعید است تا آغاز ماه رمضان که دولت بایدن آن را هدف قرار داده بود، اتفاق بیفتد.

ظهره وند، نماینده راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس، درباره تضاد در مجلس پیش رو گفت: من احتمال تضاد در آینده را نمی‌دهم. ریاست مجلس هم احتمالاً مثل گذشته تکرار شود و تحت عنوان همراهی و همسویی با دولت پیش بروند. وظیفه مجلس تضاد و همراهی با دولت نیست.

خلاصه بازی مس رفسنجان - استقلال در چارچوب جام حذفی ایران 1402/03

یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دکتر بیگدلی یک پزشک حاذق و متعهدی بود که توانست در مدت چند ماه با ماساژ مداوم دست معلول و از کار افتاده من را زنده کند و سلامت آن را به به من بازگرداند.

اژه ای اظهار کرد: برخی افراد معتاد به‌خاطر دلسوزی‌هایی که می‌شود در ایام عید آزاد می‌شوند و از کمپ‌های ترک اعتیاد بیرون می‌آیند، مسئولین در آزادسازی معتادین و کسانی که ترک اعتیادشان کامل نشده است باتوجه به شرایط قانونی دقت بیشتری کنند.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این ویدئو یک بانوی روستایی آذربایجانی را می‌بینید که با مرغ، برنج، هویج و لیمو یک چلو مرغ خوشمزه در طبیعت پخت می‌کند.

براساس اعلام سازمان لرزه‌نگاری، این زلزله در 31 کیلومتری و عمق 10 کیلومتری جنوب آلماتی رخ داده است.

تا نام دکتر مصدق می آید همه یاد وجوه سیاسی خاصه نهضت ملی شدن صنعت نفت می افتند. مصدق اما در وجوه دیگر زندگی هم خاص و ممتاز بوده است. این 7 برش از زندگی او به بهانه 14 اسفند سالگرد درگذشت نخست وزیر ملی ایران انتخاب شده است...