شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

مردم افغانستان به مناسبت 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در اقدامی 32000 قرص نان به نیت 32000 شهید مظلوم غزه طبخ کردند.

دیوان عالی اسپانیا که دستور مسدود شدن موقت تلگرام را صادر کرده بود، این حکم را لغو کرد. با لغو حکم قبلی، کاربران اسپانیایی می‌توانند به فعالیت خود در تلگرام ادامه بدهند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم به جماران گفت: من بعید می دانم ما بتوانیم اختلاف های خود را با آمریکا حل کنیم.

این عکس‌ها را پل کاستلنو (Paul Castelnau)، عکاس فرانسوی، در سفری که در سال 1918 (حدود 106 سال قبل) به منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی داشت ثبت کرده است. کاستلنو در آن زمان از آخرین و به‌روزترین ابزارهای عکسبرداری استفاده می‌کرد؛ به همین دلیل با وجود گذشت بیش از یک قرن، عکس‌های رنگی او نسبتا باکیفیت به نظر می‌رسند. عکس‌هایی که در اینجا مشاهده می‌کنید همگی مربوط به شهر جده در ساحل دریای...

وزیر کار: به این نتیجه رسیدیم که با ارسال لایحه‌ای به مجلس نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران را عوض کنیم. بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری حقوق کارگران مجلس است.

پیش از این چهار نماینده کشورمان، مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم، سعید صادقیانپور در وزن 63- کیلوگرم، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن 80+ کیلوگرم کلاس K44 مجوز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کرده اند.

حسین عسگری: واقعا برای کمیته داوران متاسفم که اجازه دادند هجمه‌های ناعادلانه به داور چهارم این دیدار وارد شود. بعد از این اتفاقات، کمیته داوران حتی یک کلمه هم برای دفاع از حقوق داور خود، حرف نزد. در حالیکه داور چهارم فقط در حال انجام وظایف خود بود.

یاسمین مقبلی طی ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است از لحظه اعلام خبر انتخاب شدنش برای اعزام به فضا صحبت می‌کند.

در این ویدئو فرآیند صفر تا صد تولید تیوپ لاستیک موتورسیکلت را در کارخانه‌ای هندی مشاهده خواهید کرد.

بهبهانی در دولت نهم وزیر راه و ترابری بود که پس از چند سانحه هوایی توسط مجلس استیضاح و برکنار شد. وی از حضور در جلسه استیضاح خود در مجلس خودداری کرده بود.

خبرگزاری فارس نوشت: یک کانال تلگرامی ابتدا دو سوال را منتشر کرد و سپس با گذاشتن آدرس کانال تلگرامی دیگر مدعی شد که تمامی سوالات آزمون فوق‌العاده آزمون وکالت را به همراه پاسخ سوالات منتشر کرده است؛ شرکت‌کنندگان در آزمون نیز این سوالات را تایید کردند! یکی از شرکت کنندگان در این آزمون در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: پیش از ورود به جلسه آزمون، دیدیم شرکت کنندگان آزمون همه گوشی با دست...

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 رقیب انتخاباتی‌اش «جو بایدن» که در حال حاضر رئیس‌جمهور مستقر در ایالات متحده است را به مناظره تلویزیونی فراخواند.

ویدئویی از مهارت تیراندازی یک سگ با کمان در یکی از شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

سی ان ان به نقل از منابع مطلع از این مذاکرات گزارش داد: توافق آتش‌بس در غزه بعید است تا آغاز ماه رمضان که دولت بایدن آن را هدف قرار داده بود، اتفاق بیفتد.

ظهره وند، نماینده راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس، درباره تضاد در مجلس پیش رو گفت: من احتمال تضاد در آینده را نمی‌دهم. ریاست مجلس هم احتمالاً مثل گذشته تکرار شود و تحت عنوان همراهی و همسویی با دولت پیش بروند. وظیفه مجلس تضاد و همراهی با دولت نیست.