شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، خلاصه بازی لیورپول - منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های هفته 17 لیگ برتر انگلیس 2023/24 را مشاهده می نمایید.

شاید شنیده باشید که می‌گویند غذا‌هایی مثل زغال اخته، ماهی قزل آلا، آجیل و سبزیجات برگدار به اصطلاح «غذا‌های مغزی» هستند. اما این‌ها چطور عمل می‌کنند؟ آیا از اعصاب محافظت می‌کنند؟ آیا ما را باهوش‌تر می‌کنند؟ کم‌استرس‌تر؟ خوشحال‌تر؟

همایون خواجه‌نوری شاگردانی از جمله فریدون فروغی و از لیلی افشار را تربیت کرده است.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که تنها در جریان بمباران منازل مسکونی در جبالیا واقع در نوار غزه دست کم 100 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند

این ویدئو که در بازار غذای سئول فیلمبرداری شده است، مهارت دیدنی یک استاد کره‌ای در برش زدن خربزه، آناناس و هندوانه را خواهید دید.

پارکورباز و سارق لندنی، ویدئوی خود از لحظه سرقت موبایل از لندن نشینان را منتشر کرد. این ویدیو واکنش های زیادی را نزد افکارعمومی به دنبال داشته است.

در این ویدئو، خلاصه بازی رئال مادرید 4 - ویارئال 1 در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا 2023/24 - هفته 17 را مشاهده می نمایید.

در نخستین روز بازگشتم به کاخ سفید، به سیاست مرز‌های باز دولت بایدن پایان خواهم داد و از قانون دشمنان بیگانه برای اخراج مهاجران از آمریکا استفاده خواهم کرد. بلای خشونت غیرقانونی گروه‌های تبهکار بیگانه یک بار برای همیشه حل خواهد شد. بایدن و حزب دموکرات قادر به حل هیچ مشکلی نیستند. مشکلی وجود ندارد که آن‌ها توانسته باشند حل کنند. جو بایدن ضریب هوشی پائینی دارد. او واقعاً بدترین، بی‌کفایت‌ترین...

پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، امروز چهارشنبه خواستار تمدید شدن آتش‌بس موقت فعلی در نوار غزه در ضمن تداوم روند آزاد کردن اسرا و دسترسی کمک‌های بشردوستانه به این منطقه شد.

در این ویدئو یک بانوی روستایی ایرانی به شیوه ای جالب به طبخ بلال می پردازد.

در این ویدئو، معانی تغییر رنگ زبان هنگام وجود بیماری را مشاهده می‌نمایید. / این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی عمومی دارد و هیچ تجویزی نمی‌کند. قبل از هر گونه اقدامی با پزشک خود مشورت کنید.

در این ویدئو، چگونگی عملکرد آسفالت متخلخل که آب های سطحی را سریع تخلیه می کند را مشاهده می نمایید.

کلیپی می‌بینید از هوشیاری و دقت سانتر نویر، ادرسون، آلیسون و ترشتگن، که به زیبایی مهاجم نوک تیم را در موقعیت گل‌زنی قرار می‌دهند.

فردی با انتشار ویدیویی رفتارهای جالب گربه اش به محض شنیدن صدای برنامه تلویزیونی مورد علاقه اش سوژه فضای مجازی شد.

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که فضایی ماجراجویانه دارد در کمتر از یک ماه توانست به رقم فروش 20 میلیارد تومانی برسد.

در ادامه ویدئویی از یک آشپز مشهور مراکشی را می‌بینید که یک روش جدید و آسان برای پاک کردن سیرابی گاو را آموزش می‌دهد.