سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

در دقیقه 72 کاشته دیدنی رضاییان با واکنش دروازه بان دفع شد.

ایران در نخستین دیدارش توانسته بود با نتیجه 4 بر یک فلسطین را شکست دهد و هنگ کنگ با نتیجه 3 بر یک مغلوب امارات شده بود.

یک موتورسوار قانون‌گریز به منظور دریافت خسارت یک تصادف مصنوعی درست کرد، اما غافل از اینکه یک دوربین در حال ضبط کردن صحنه بود.

پوشش بیمه‌ای کشتی ها در دریای سرخ از یک دهم به 1درصد ارزش کشتی‌ها طی چند هفته گذشته افزایش پیدا کرده است. این بدان معناست که برای پوشش بیمه ای، یک کشتی به ارزش 100میلیون دلار حدود 1 میلیون دلار هزینه دارد.

وزارت خارجه پاکستان در بیانیه‌ای پیرامون حمله بامداد امروز به مناطقی در ایران مسئولیت این حملات را پذیرفت.

رهبر کره شمالی گفته است که این کشور قانون اساسی خود را بازنویسی کرده و کره جنوبی را به‌عنوان دشمن اصلی خود در نظر خواهد گرفت؛ امری که به آغاز فصلی جدید و خطرناک در روابط دو کشور منجر می‌شود.

نوشته عباس عبدی که بیشتر صبغه کلی گویی دارد و حتی از نظام معنایی یک توصیف یا استدلال روشمند پیروی نمی کند، بر چند محور خلاف واقع تأکید ورزیده است.

الهلال همچنان که پیش‌بینی می‌شد از جایگزین نیمار رونمایی کرد. رنان لودی، بازیکن برزیلی مارسی، که سابقه حضور در اتلتیکو مادرید را هم در کارنامه دارد رسما به الهلال پیوست.

در این ویدئو، چند تمرین ساده برای کمر که می توان در طول روز انجام داد را مشاهده می نمایید.

زهرا محسنی فرد، کارشناس کتاب کودک در برنامه صبحانه ایرانی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کودک توانمند داشتن روحیه خلاقانه است و اینکه با خلاقیت و انعطاف پذیری بتواند تلاشگر ویژه ایی باشد.

پژوهشگران در یک مطالعه تحقیقاتی که در حوزه پزشکی انجام داده اند، نتایج ارزشمند یک رژیم غذایی به نام رژیم غذایی کتوژنیک را در بهبود وضعیت زنان مبتلا به سرطان پستان گزارش کرده‌اند.

نیروی هوایی از B-1 B Lancer مافوق صوت به عنوان "ستون فقرات" ناوگان بمب افکن‌ها یاد می‌کند که سرعت و طراحی صیقلی را با قابلیت حمل سنگین‌ترین محموله در میان تمام بمب افکن‌های نیروی هوایی ترکیب می‌کند.

در این ویدئو یک بانوی روستایی شناخته شده گیلانی را می‌بینید که به پخت پخت اردک ناردونی به سبک و سیاق خاص خودش می‌پردازد.

پیمان بیابانی که دوتابعیتی شده است، در وزن 65 کیلوگرم برای تیم کانادا کشتی خواهد گرفت.

مدیرعامل رایتل در این نشست، هوشمندسازی را یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های اخیر رایتل برشمرد و اظهار کرد: این خدمت به توسعه و بهره‌وری کسب‌وکارها کمک می‌کند و رایتل تلاش دارد در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

جشنواره برلین از سال 1986 جایزه دوربین برلیناله را برای تجلیل از شخصیت‌ها و نهادهایی که سهم ویژه‌ای در ساخت فیلم داشته‌اند و جشنواره با آنها ارتباط نزدیکی دارد، اعطا می‌کند.