جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

وقتی انسان به یک بن بست می‌رسد باید از آن رها شود، این رها شدگی از بن بست زندگی می تواند طلاق باشد اما نه به عنوان نخستین انتخاب بلکه به عنوان آخرین گزینه و باید بسیار محدود اتفاق بیفتد.

وی افزود: در بیشتر استان‌های ایران، یعنی در بیش از 90 درصد استان‌ها، کارکنان هتل‌ها واکسینه شده‌اند، اما در مجموع بیش از 70 درصد از این کارکنان در سراسر کشور واکسن کرونا تزریق کرده‌اند و کارت واکسن دارند.

از صبح دیروز گرد و خاک استان سیستان و بلوچستان، منطقه سیستان را فرا گرفته است.

حالا که بازگشت این مجری باسابقه به تلویزیون منعی ندارد، پس بهتر است تا قبل از آغاز لیگ برتر فوتبال، برنامه نود وارد جدول پخش شبکه سه شود.

پیامک ارسال‌شده به تلفن افراد حاوی لینکی است که امکان دسترسی به QRcode واکسن را برای افراد مهیا می‌کند و دارای اعتبار برای دریافت خدماتی است که در آینده منوط به واکسن‌زدن خواهند شد.

استان باید به تدریج در مسیر قرنطینه هوشمند گام بردارد و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم تداوم یابد.

در مرزهای هوایی نیز سه هزار و 365 مورد تست کرونا و پنج هزار و 159 مورد تست تشخیصی از زائران عتبات عالیات انجام شد که 115 مورد ابتلا به کرونا تشخیص و به قرنطینه اعزام شدند.

اوج ورود زائران به کشور از طریق مرز مهران روز جمعه بود و بخش عمده ای از زائران بازگشتی به کشور در این روز از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

شهروندان می‌توانند پس از ورود به سامانه با وارد کردن تاریخ تولد و کد ملی خود، کارت دیجیتال را دریافت کنند.

سردار مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا: اختلاس در شش ماهه امسال از جهت پرونده‌ای 61 درصد، از جهت تعداد متهم 94 درصد و از نظر ارزش ریالی 333 درصد نسبت به شش ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

کشورهای آمریکا، ترکیه، آلمان، کانادا و ایتالیا 5 مقصد محبوب دانشجویان ایرانی برای تحصیل در خارج از کشور بوده است.

در آبادان و خرمشهر مردم با توجه به این وضعیت آب، با انواع مریضی ها و حساسیت های پوستی مواجه هستند و مشکلات فراوانی در این زمینه دارند که باید به آن ها رسیدگی شود.

کسانی هم هستند که نقشی عامدانه در دریافت نکردن واکسن ندارند و باید عوامل تأثیرگذار در جاماندن آنها را هم در نظر گرفت و شرایط را تسهیل کرد.

محموله واکسن وارد شده، از گمرک بصورت حمل یکسره ترخیص و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

اس ام ای یک بیماری ژنتیکی پیش رونده در نوزادان می‌باشد که با گذشت زمان شدت این بیماری عصبی عضلانی افزایش می‌یابد