جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

«Salehe Soadat» خبرنگار افغانستانی در توئیتی با 6668 لایک با انتشار این تصویر نوشته است: طالبان نه اما زنان تغییر کرده اند.

همزمان با آغاز بارش شدید باران های پاییزی، بخش وسیعی از مناطق شرقی و غربی شهر آستارا به زیر آب رفت. میزان بارش باران که از ساعت 5 صبح روز سه شنبه هفته جاری آغاز شده است، به 155 میلی متر رسیده و بارش ها تا چند روز آینده ادامه دارد. این بارش، سبب طغیان رودخانه های شهرستان و آبگرفتگی معابر شهری شده است. منازل حدود سه هزار خانوار ساکن در خیابان های ساحل و شهید رستمیان و محله‌های خلیل‌آباد...

نیروهای کمربند امنیتی به چند محله مسکونی یورش برده و به تعدادی از مراکز تجاری و خانه‌ها خسارت زدند.

در جنوب هند، در بخش نیلاگیری، مسافرانی که با اتوبوس در سفر بودند با فیلی مواجه شدند که راه را بسته بود، راننده اتوبوس را متوقف کرد، اما فیل خشمگین شیشه جلوی اتوبوس را با عاج‌های خود شکست.

دانشجویان مبتلا به کرونا پس‌از طی دوران نقاهت جهت برگشت به دانشگاه لازم است مورد ارزیابی پزشک معتمد مراکز جامع سلامت قرار گرفته و برگه تأییدیه سلامت دریافت کنند.

بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد 82 دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شد.

وزیر بهداشت: اگر حداقل 70 درصد جامعه هدف هر 2 دز واکسن را دریافت کنند، بسیاری از محدودیت‌ها رفع خواهد شد.

لحظه ریزش ساختمان شش طبقه در تایوان را ببینید.

برای سفر اربعین مجوز تعداد کمی مشخص و ویزا داده شد اما تعداد کسانی که به این سفر رفتند بسیار زیاد بود و از راه های زمینی هم رفتند.

اینکه وضعیت پوشش واکسیناسیون یک شهر ارائه شود اما پس از یک هفته آب از آب تکان نخورد، نشان می‌دهد که فرماندار فرمان را در دست ندارد.

هر ارگانی که کارمندان آن به سفر اربعین رفته مراقبت های لازم از جمله تست پی سی آر و عدم حضور در اداره را انجام دهند.

حدود 2 سال قبل و با آغاز پاندمی کرونا، دولت تصمیم گرفت برای حفاظت از سلامت دانش آموزان و معلمان، آموزش کشور را به سمت مجازی شدن ببرد. توسعه یک پلتفرم برای تبدیل شدن به شبکه دانش آموزی از جمله اولین اقداماتی بود که توسط اپراتورها انجام شد.

مرکز واکسیناسیون کرونای بهشت زهرا (س) فقط با دریافت کارت ملی واکسن تزریق و کارت نیز صادر می کند، همچنین اتباع خارجی نیز می توانند مانند شهروندان ایرانی از خدمات این مرکز استفاده کنند.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه 27 و 16، یکشنبه 27 و 17، دوشنبه 28 و16، سه شنبه 27 و 15 و چهارشنبه 27 و 15 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتصاب مستقیم یک نیروی خبرنگار به عنوان رئیس صداوسیما از سوی رهبری این پیام جدی را می تواند داشته باشد و آن حمایت از استقلال حرفه ای خبرنگاران و سردبیران بخش های خبری صداوسیما و اعطای اختیارات لازم در این حوزه است.

شهیدی با بیان این‌که در تهران نیز میزان فرونشست بسیار زیاد است، گفت: گفته می‌شود تهران روزی یک میلیمتر دچار فرونشست می‌شود که عدد بسیار زیادی است.