جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

هدف اصلی این بود که بفهمیم تجربه ذهنی و ادراکی مرگ به چه شکلی بود؟ در کنار آن نیز ما قصد داشتیم ببینیم که کدامیک از آن‌ها هوشیاری شنیداری یا بینایی داشتند و بررسی کنیم که آیا آن‌ها واقعا هوشیار بوده‌اند یا بی‌هوش.»

وی با بیان اینکه طرح‌های هفت شرکت هم در مرحله پیش بالینی است، بیان کرد: واکسن MRNA شرکت رناپ نیز پرونده‌اش را تحویل داده است اما ایراداتی از آن گرفتند که در حال رفع آنها است تا مجوزهای لازم را اخذ کند.

فرمانده انتظامی رودبار از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک به قاچاق، موضوع را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند

بیشتر بیماران مبتلا به سرطان پس از دو دوز واکسن، کمی واکنش ایمنی نسبت به آن نشان دادند؛ این بدان معناست که آنتی‌بادی‌های کروناویروس را داشتند.

براساس مدل‌های هواشناسی این طوفان فاصله زیاد از سواحل دارد و سواحل هرمزگان با این انحراف شاهد حوادث ناگوار نخواهد شد.

در خوزستان تصمیم گرفته شده که ورود کارکنان ادارات و شرکت‌های خصوصی به محل کار منوط به ارائه کارت واکسیناسیون باشد.

کیومرث کلانتری معاون محیط‌طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست پس از جدالی طولانی با بیماری سرطان درگذشت.

این ماهیگیر، یک قطعه کهربا به وزن 30 کیلوگرم در ساحل پیدا کرده است.

کرونا همه جنبههای زندگی را دچار تغییر کرده و نهادهای اجتماعی کارکردهای خودشان را از دست دادهاند و نظم اجتماعی مختل شده؛ همچنین شاهد سیطره کامل شبکههای اجتماعی بر زندگی مردم هستیم و اغلب فعالیتها به صورت مجازی انجام میشود.

پنج صیاد 2 لنج شکسته شده در پی طوفان در بندر پسابندر از توابع دشتیاری در 100 کیلومتری چابهار مفقود شدند.

جمع ورودی و خروجی زائران از مرز زمینی مهران 74 هزار و 362 نفر بود که از 12 هزار و 494 نفر این افراد تست سریع کرونا انجام گرفته و نتیجه تست 116 نفر مثبت بوده است. همچنین از 22 نفر تست پی‌سی‌آر انجام گرفت که نتیجه تست این افراد منفی بود.

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی محل دپوی اسلحه را در شهرستان اهواز شناسایی و در چهار عملیات جداگانه 11 نفر از قاقچیان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آن مکان ها تعداد 65 قبضه انواع اسلحه جنگی و شکاری و تعداد سه هزار و 845 عدد مهمات کشف کردند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر کمال حیدری را به سمت معاون بهداشت وزارت بهداشت منصوب کرد.

متهم این بار در شعبه هشتم به ریاست قاضی رحمانی محاکمه شد و به گفته ایوب میلکی، یکی از وکلای مدافع حمید صفت، از اتهام قتل عمد تبرئه شد.

مالکیت وسایل نقلیه موتوری در محاکم قضایی با استعلام از پلیس احراز می‌شود و پلیس هیچ استنادی به ثبت سند خودرو در دفاتر در هیچ کجای خدمات و استعلامات خود نمی‌کند.