جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

وزیر نیرو با بیان اینکه تلاش می کنیم که در کمتر از 2 سال مشکل فاضلاب اهواز به طور کامل حل شود، عنوان کرد: تصفیه خانه شرق اهواز به صورت آزمایشی در حال پذیرش فاضلاب است و امیدواریم تا یک ماه آینده این تصفیه خانه وارد مدار اصلی شود.

متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری شده اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 6 فقره کلاهبرداری به ارزش 4میلیارد تومان اقرار کردند.

معاون عمرانی فرماندار چابهار: متاسفانه وزش شدید باد موجب قطع درختان و سیم پارگی شبکه برق شده و جاری شدن روان آب برخی کانال‌های آب را بسته و تردد را برای شهروندان سخت کرده است.

واکسن‌های کووید 19 موجود در دنیا همگی بدون ویروس زنده هستند، بنابراین تزریق همزمان این دو واکسن منعی ندارد، زیرا هر کدام با ساز و کارهای ایمونولوژیک مخصوص به خود سبب تولید آنتی‌بادی در بدن می‌شوند و بر اثر هم تاثیر نمی‌گذارند.

ویدئویی از تیراندازی یکی از نامزد‌های انتخابات عراق در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

ورود واکسن "فایزر" و "مدرنا" به کشور فعلا امکان‌پذیر نیست و این مسئله منتفی شده است اما با توجه به وجود سایر واکسن‌های کرونا در کشور و مطالعاتی که در داخل انجام شده، می‌توان از واکسن‌های دیگری برای دوز سوم استفاده کرد زیرا نباید معطل واکسن‌های فایزر و مدرنا بمانیم.

بر اساس گزارش مامورین بازرسی از محل، تعداد 82 دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند، کشف و ضبط شده، گفتنی است مصارف محل موردنظر تحت بررسی است.

در کشوری از کودکان خواستند آینده را نقاشی کنند. آنها ربات در آشپزخانه کشیدند. می‌خواستند مادران‌شان با آنها بازی کنند و کارهای خانه را ربات‌ها انجام دهند.

با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کم است و این وظیفه گروه‌های مرجع جامعه است که مردم را به واکسیناسیون تشویق کرده و اطلاع‌رسانی نمایند. درباره مشکل «واکسن‌گریزی» که در بخش‌هایی از جامعه مشاهده می‌شود باید کار کنیم تا مردم برای انجام واکسیناسیون قانع شوند.

این قارچ‌ها در سرتاسر محیط زندگی می‌کنند و اغلب پس از استنشاق این هاگ‌های قارچی از هوا، سینوس‌ها یا ریه‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و این عفونت از طریق بینی، دهان و چشم وارد بدن می‌شود.

این توفان پس از ورود به دریای عمان به سمت جنوب غرب تغییر مسیر داده و وارد شبه جزیره عربستان می‌شود و در این حال انرژی آن تخلیه می‌شود.

از محبت‌های پدرانه و دلسوزانه حضرتعالی در حق اینجانب در پایان دوره مسئولیتم در سازمان صداوسیما سپاسگزاری می‌کنم.

در حال حاضر 13 میلیون جوان مجرد در کشور داریم که امکان ازدواج را پیدا نکرده‌اند و به‌طورکلی تمامی این اعداد خبر از تخریب ساختار جمعیت کشور را می‌دهند

ستاد بحران منطقه سیستان ضمن تعطیلی مدارس، ساعت پایان کار ادارات و سازمان‌ها در این منطقه را از 14:30 به ساعت 11، کاهش دهد.

فاطمی امین: ظرف مدت چند هفته آینده برنامه مفصل و طرحی برای مدیریت صنعت خودرو اعلام کرده و روی آن بحث خواهیم کرد.