دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

ورود یک قلاده خرس به مدرسه‌ای در شهرستان رودان هرمزگان را ببینید.

از دیروز تا امروز 6 شهریور 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 26 هزار و 34 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 4 هزار و 2 نفر از آنها ستری شدند.

همچنین افراد دارای بیماری خاص نیز علاوه بر شهروندانی که در نوبت سنی تزریق واکسن اعلام شده اند، می توانند جهت انجام واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه کنند.

ازدحام و شلوغی برای دریافت مجوز تردد استانی در مقابل فرمانداری تهران را ببینید.

در صورت عدم واکسیناسیون، تشدید شیوع سویه دلتا فشار بیشتری را نسبت به موج شیوع سویه آلفا بر بیمارستان ها و کادر درمان تحمیل می کند.

ارونقی گفت که با رایزنی وزیر اقتصاد با وزیر بهداشت داشته مقرر شد در مورد تعیین تکلیف بخشی از داروهای دپو شده که هنوز مجوز وزارت بهداشت را دریافت نکرده و وزارتخانه به آن ورود نکرده است، تصمیم گیری شود.

این پروژه شامل 24 واحد فضای شستشوی متوفی، 144 واحد سردخانه کوتاه مدت و 1100 واحد سردخانه بلند مدت است.

این چارچوب راهبردی تقدیم شده به رییس جمهور، مشتمل بر هفت حوزه مهم از مسائل و آسیب های اجتماعی است که طبق آخرین برآوردهای کارشناسی نیازمند برنامه ریزی های دقیق، جامع و در عین حال فوری هستند

شانه‌ساز در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر واردات واکسن سینوفارم از منبعی که تاییدیه سازمان جهانی بهداشت را ندارد، گفت: تمام واکسن‌های وارداتی به کشور حتما باید علاوه بر کشور سازنده، در چند کشور معتبر دیگر هم سابقه مصرف داشته باشد.

بدین ترتیب کلیه پذیرفته شدگان می‌توانند از روز سه‌شنبه 16 لغایت 17 شهریور ماه سال جاری، نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی خود اقدام کنند .

نباید به بهانه این که فلان واکسن اثربخشی کمی دارد، روند واکسیناسیون را معطل کنیم و بهترین واکسن، اولین واکسنی‌ست که در دسترس ما قرار می‌گیرد تا سطح واکسیناسیون جامعه به 80 و 90 درصد برسد، وگرنه باید منتظر پیک‌های ششم، هفتم و پس از آن هم باشیم.

تدابیر شدید امنیتی طالبان پس از انفجار فرودگاه کابل را ببیند.

از سوی دیگر، پژوهش آموزش محور از طریق پروژه ها در پایان نامه کارشناسی های ارشد و دکتری باید نشان داده شود و در حقیقت شیوه پژوهش را به دانشجویان آموزش می دهیم.

با استفاده از اطلاعات علمی آنها، زودتر می توان بشریت را از شر این سلاح نوین کشتار جهانی نجات داد.

نباید به بزرگ‌نمایی‌های فضای مجازی خیلی گوش داد؛ چراکه واکسن ستیزی ایجاد می‌کند و ما در این موج پنجم بیماری نیاز داریم تا واکسیناسیون را افزایش دهیم تا به سطح قابل قبولی برسد.