دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت: «برای مدیریت کرونا به پروتکل‌های علمی نیاز داریم بین روش‌های درمانی ویروس کرونا خیلی تناقض وجود دارد و هر فردی مبحثی را به عنوان درمان خود در نظر می‌گیرد. باید از افراد دانشمند بیشتر استفاده کنیم».

کوروش سلیمانی: همه دوستانم پزشک متخصص شدند من هم در دو فیلم سینمایی نقش پزشک بازی کردم!

"برای اصلاح قوانین و ارتقاء سن مسئولیت کیفری و سن ازدواج به 18 سال، گریزی نیست جز آنکه قوانین را بر پایه نظر فقها و تئوری ولایت فقیه اصلاح کنیم."

در میان این گروه 11 درصد چهار هفته بعد از تزریق دز دوم هیچ پادتن قابل مشاهده ای تولید نمی کنند - خیلی از اعضای این گروه افراد مبتلا به واسکولیت بودند که ریتوکسیماب مصرف می کردند.

در برخی کشورهایی که جهش لامبدا روئیت شده است مانند آمریکا بازهم جهش دلتا بر آن غلبه کرده است اما در برخی کشورهای آسیای جنوب شرقی لامبدا بر دلتا غلبه کرده است.

تقریبا 99 درصد وسعت مشهد در خشکسالی قرار دارد در حالی که این آمار در سطح استان حدود 89 درصد است. این وضعیت گویای این است که مشهد نسبت به سطح استان شرایط سخت‌تری دارد.

در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن لازم خواهد بود بنابراین اگر کسی واکسن تزریق نکند ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.

در تیرماه نیز دیدارهایی بین سفیر ایران در عراق و وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق با همراهی معاون سازمان حج و زیارت و نماینده این سازمان در عراق و رایزن فرهنگی ایران صورت گرفت

بعضا خانواده‌ها به علت نگرانی از عواقب کار و مجرم شناخته شدن خود، ترس از مورد سرزنش قرار گرفتن و... در خفا این ازدواج‌ها را انجام داده و جایی به ثبت نمی‌رسانند و همین امر نرخ واقعی را از نرخ رسمی اعلام شده در حوزه کودک همسری متمایز می‌کند.

تو پیک کرونا همه جا با 50 درصد نیرو فعالیت می‌کردن حتی کادریا هم 50 درصد حاضر می‌شدن اما حضور ما سربازا الزامی بود. هیچکس تو آسایشگاه مراعات نمی‌کنه. فکر کنین تو یه اتاق 60 متری 20 تا سرباز می‌چرخن و می‌خوابن.

ترکیب کمیسیون ها با نظر ریاست شورای شهر تهران امروز در دستور کار شورا برای رای گیری در صحن علنی قرار گرفت و این کمیسیون ها از امروز جلسات خود را آغاز کرده تا کمیسیون های فرعی نیز شکل بگیرند.

دانش آموزان دو ساعت طی دو روز به کارگاه می‌روند که در مدت یک ماه این آمار به هشت جلسه می‌رسد، ما می‌توانیم این جلسات را جبران کنیم و این جای نگرانی ندارد.

مهلت ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت 24 روز جمعه 5 شهریور پایان یافت و تعداد 90 هزار و 876 داوطلب در این رشته ها ثبت نام کردند.

اقدامات و خدمات موثر و ارزشمند کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز علیرغم محدودیت‌های موجود، ستودنی و در خور احسان و تکریم است.