دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

روز شنبه هوای مازندران خنک و بارانی پیش‌بینی می‌شود.

«مسی به رنگ شفق. خاطرات سیدکاظم موسوی بجنوردی»، «کتاب عزت شیعه - تاریخ شفاهی زندگی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آیت‌الله امام موسی صدر» از آثار این تاریخ‌پژوه هستند.

اعضای واجد شرایط که هنوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند، درخواست می‌شود از طریق مراجعه به صفحه‌ی https://vaccine.salamat.gov.ir/login برای ثبت‌نام و انتخاب زمان و مکان دریافت واکسن خود اقدام فرمایند.

ظرف همین مدت تعداد 392 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

پزشکان جوان را با تعهدات سنگین 10 الی 15 سال متعهد به کار در بیمارستان‌های دولتی می‌کنند که باید برای خدمت در بیمارستان‌های دولتی تعهد دهند.

تا ظهر روز گذشته، 18 میلیون و 261 هزار و 245 نفر دز اول واکسن کرونا و 7 میلیون و 914 هزار و 881 نفر نیز دز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 26 میلیون و 176 هزار و 126 دز رسیده است.

ما همچنان در کشورمان روزی چندین هزار نفر موارد مثبت جدید داریم و اگر دیرهنگام هم تصمیم به تعطیلی می‌گیریم، قوانینی که اجرا می‌کنیم، بسیار ابتر است.

در حال حاضر 935 تن به علت ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان قم بستری هستند که حال 244 تن از ایشان وخیم است.

واکسن در کشور ارمنستان با محدودیت همراه است و ارمنستان هیچ‌گونه ضمانتی برای تزریق دوز دوم واکسن آسترازنکا به مسافران ایرانی نداده است.

محمدنقی خلج زمانی، نفیسه شرفی فر، صولت فروتن و سید مهدی حاجی آبادی از اصحاب رسانه و مرحوم صادق صفایی از هنرمندان سینما و تئاتر دار فانی را وداع گفتند و هفته تلخی به سبب فقدان آنها برای جامعه ادب و هنر کشور رقم خورد.

اعمال «تبعیض مثبت» به صورت اصولی و کارشناسی‌شده برای برخی از مناطق و گروه‌های جمعیتی ایران، امری ضروری است

مشکلات حمایتی اینکه نیروهای دولتی حق استفاده از کارانه ی کرونا و بسته های حمایتی کرونا را دارند ولی نیروهای شرکتی هیچ حقی در این زمینه ندارند

روزنامه هیل آمریکا نوشت، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به همراه همسرش جیل بایدن صبح امروز عازم پایگاه هوایی دوور شد؛ جایی که قرار است این مراسم در آنجا برگزار شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در ادامه توضیحات خود پیرامون این خبر با تاکید بر اینکه هیچ مورد اخلال در روند توزیع واکسن یا موارد سرقت در تهران گزارش نشده است

متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه فوق الذکر به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.