یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

نباید به بهانه این که فلان واکسن اثربخشی کمی دارد، روند واکسیناسیون را معطل کنیم و بهترین واکسن، اولین واکسنی‌ست که در دسترس ما قرار می‌گیرد تا سطح واکسیناسیون جامعه به 80 و 90 درصد برسد، وگرنه باید منتظر پیک‌های ششم، هفتم و پس از آن هم باشیم.

تدابیر شدید امنیتی طالبان پس از انفجار فرودگاه کابل را ببیند.

از سوی دیگر، پژوهش آموزش محور از طریق پروژه ها در پایان نامه کارشناسی های ارشد و دکتری باید نشان داده شود و در حقیقت شیوه پژوهش را به دانشجویان آموزش می دهیم.

با استفاده از اطلاعات علمی آنها، زودتر می توان بشریت را از شر این سلاح نوین کشتار جهانی نجات داد.

نباید به بزرگ‌نمایی‌های فضای مجازی خیلی گوش داد؛ چراکه واکسن ستیزی ایجاد می‌کند و ما در این موج پنجم بیماری نیاز داریم تا واکسیناسیون را افزایش دهیم تا به سطح قابل قبولی برسد.

جهانی با بیان اینکه وضعیت شهرها از طریق وزارت بهداشت اعلام می‌شود، اظهار کرد: برابر آخرین آمارها در حال حاضر 306 شهر در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی و 32 شهر در وضعیت زرد هستند.

به گفته او ایران فقط دو واکسن تایید شده و مجوز دار کرونا دارد و نه 7 واکسن. بقیه واکسن در مراحل کارآزمایی هستند.

نوجوان ما با دیدن گروه «BTS» چنان ذوقی کرد که بیا و ببین. «Taylor Swift»، «Justin Bieber» و خواننده‌های دیگر به روی صحنه می‌آمدند، می‌خواندند و او با آنها می‌خواند.

گوشت را در قصابی می‌بینیم اما نمی‌توانیم نیم کیلو گوشت بخریم و به خانه ببریم. آبرویمان در این شهر رفته؛ من هشتصدهزار تومان به کسی بدهکارم، چند روز پیش جلوی من را گرفت، پولش را می‌خواست؛ بگویم پولت را نمی‌دهم؟

نوجوان امروزی در شرایط بحران چندان قادر به ایجاد تغییر در زندگی نبوده و با نادیده انگاری خطر و مصون انگاری خویش، به دنبال سبک زندگی پیشین خود می‌روند.

یک برند دیگر از سرم دارویی در گمرک شهریار قرار دارد که استعلام آن از وزارت بهداشت کشور ترکیه گرفته شده است و فردا اجازه ترخیص و ورود آن محموله نیز داده می‌شود.

علایم گوارشی هرچند در تمام جهش‌های ویروس کرونا مشاهده می‌شود اما در سویه دلتا بارزتر و شدیدتر خود را نشان می‌دهد.

انتقاد انجمن‌های علمی مشخصا به مواد 51 و 53 و 56 و جدیدا به جابجایی نسخ قانون سقط درمانی مصوب سال 1384 و ماده 73 این قانون است.

اگر وضعیت این‌طور ادامه پیدا کند، باید بگوییم اصلا در وزارت ارشاد را تخته کنند چون ادبیات و روزنامه‌نگاری از بین خواهد رفت.

آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 نیز روزهای چهارشنبه ششم مرداد با شرکت بیش از 72 هزار داوطلب و پنج شنبه هفتم مرداد با شرکت بیش از 300 هزار و 255 و روز جمعه هشتم مرداد با شرکت 255 هزار و 835 داوطلب برگزار شد.