دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

مبنای تزریق واکسن، سند ملی واکسیناسیون و گروه‌های هدف تعریف شده در آن است و هرگونه تخلف از سند پیگرد قانونی دارد.

پس از توقیف خودرو حامل زباله این فرد، برای وی پرونده تشکیل شد و فرد متخلف پس از سیر مراحل قانونی به یکسال حبس تعلیقی محکوم شد.

نگوییم: «آقا تو بانک هزار میلیارد اختلاس میشه شما به شناسنامه من گیر دادی؟» کارمندی که روبروی شماست اختلاس نکرده اما این حرف جز بد کردن حال او و احتمالا تشدید سختگیری فایده‌ای ندارد.

تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را پس از 4 روز در شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش: آموزش دانش آموزان امسال به صورت ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود. بیش از 100 هزار کلاس کمتر از 15 دانش آموز داریم و 50 درصد مدارس ما نیز کمتر از 75 دانش آموز دارند که این مدارس و این کلاس‌ها می‌تواند به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

این صندوق یکهزار دستگاه اکسیژن‌ساز را برای مجموعه آسایشگاه‌های سالمندان کشور اهداء کرده بود که به نسبت جمعیت این تعداد سهم استان شد و امروز این دستگاه‌ها به نمایندگان این مراکز تحویل داده شد.

معمولا قارچ، عروق خونی را مورد تهاجم قرار می‌دهد و منجر به آمبولی و نکروز بافت‌ها می‌شود. بیماری اشکال بالینی متفاوتی دارد از جمله فرم سینوزید، دیابت کنترل نشده، عفونت از مخاط یا تیغه میانی بینی و یا سینوس‌های اطراف بینی، حلق یا کام شروع می شود.

صبح امروز بدنبال دریافت خبری مبنی بر ورود یک خرس سیاه بلوچی به محوطه آموزشی هنرستان کشاورزی بخش مرکزی روستای آبنمای شهرستان رودان، گروهی از اداره کل حفاظت محیط زیست بندرعباس به شهرستان رودان اعزام شد.

چنانچه فردی با دام سر و کار دارد، هنگام کار از وسایل محافظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، چکمه و لباس کار مناسب و عینک استفاده کند.

ما باید از وزنه‌برداری محافظت کنیم و به توصیه‌های کمیته بین‌المللی المپیک احترام بگذارید. اگر تصمیم اشتباهی در دوحه گرفته شود، امید نوجوانان برای آینده نابود می‌شود.

متقاضیان می‌توانند نسبت به ارسال سوال یا سوالات خود، فقط از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور تا زمان اعلام شده اقدام کنند.

یک زن در هنگام راه رفتن در خیابانی در آرژانتین مورد حمله گروهی از سگ‌های وحشی قرار گرفت که همسایگان با صدای فریاد‌ها به کمک او رفته و با استفاده از چوب و سنگ در نهایت سگ‌ها را پراکنده کردند.

در سه سال اخیر با توجهات ملی که نسبت به شهر زاهدان صورت گرفت خوشبختانه شاهد اتفاقات کم سابقه ای در حوزه عمرانی این شهر بودیم البته این شهر همچنان در خیلی از شاخص های توسعه از متوسط کشوری پایین تر است.

یکی دیگر از دلایل می‌تواند این باشد که رقابت بر سر درصد بزرگی از صندلی‌های دانشگاه‌ها که البته از کیفیت لازم هم برخوردار نیستند، وجود ندارد.»