سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

پذیرفته شدگان این آزمون مصاحبه استخدامی ندارند و فقط از طریق دستگاه مربوطه مراحل گزینش را طی خواهند کرد.

هر ویروس کرونایی با هر عنوانی جهش پیدا کند، خاصیت سرایت پذیری و بیماری زایی بالاتری نسبت به گونه قبلی خود خواهد داشت، طبق شواهد و آمارها سن ابتلا به کرونا کاهش پیدا کرده است.

آقازاده تعداد کل مبتلایان به کرونا را تاکنون 231 هزار و 726 مورد اعلام کرد و تصریح کرد: متاسفانه بدلیل عادی انگاری و عدم رعایت فاصله گذاری ها تعداد مبتلایان در استان روند صعودی دارد.

اینکه خانه‌ای که دو سال پیش 300 میلیون قیمت داشت، حالا به نزدیکی یک میلیارد تومان پول رایج مملکت رسیده، کشتی گرفتن با تمساح نیست؟

طاها می‌گوید: «بین افرادی که واکسن زده‌اند، کسانی را دیدم که بعد از دوز دوم فوت کرده‌اند یا دوباره به بدترین شکل مبتلا شده‌اند. این یعنی واکسیناسیون بر اساس فیزیولوژی هر فرد صورت نگرفته که باید اصلاح شود.»

برای مثال قیمت کارگر در یکی از آژانس‌های اسباب‌کشی برای چهار طبقه پایین‌آوردن وسایل و سه طبقه بالا بردن 130 هزار تومان و هزینه کامیون یا خاور در فاصله‌ای معمول بین 400 تا 500 هزار تومان است که از دستمزد کارگرهای آزاد کمتر است.

قدرت سرایت کرونای لامبدا به شدت بالاست، در عین حال مدت طول بیماری طولانی‌تر است و سه تا چهار هفته طول می‌کشد و افراد بین 10 تا 20 ساله را هم بیشتر از سایرین درگیر می‌کند و بیماری طولانی را هم ایجاد می‌کند.

همچنین مقرر شد تا 50 میلیون دز واکسن سینوفارم از چین دریافت شود که تاکنون نیمی از آن وارد شده و روند واردات واکسن از کره جنوبی و چین نیز ادامه دارد.

از میان سگ‌ها، نژاد سلوگی از سریع‌ترین سگ‌های جهان به حساب می‌آید. جالب است که بدانید این سگ با شامه و بینی شکارش را پیدا نمی‌کند بلکه از طریق بینایی قوی‌اش به شکار می‌رود.

استاندار خراسان رضوی: موج پنجم یکی از سخت ترین موج هایی بود که پشت سر گذاشتیم و اگر اخلاص، ایثار پزشکان و کادر درمان ما نبود قطعا با بحران‌های جبران ناپذیری در کشور مواجه می‌شدیم.

در 24 ساعت اخیر 191 نفر از بیماران کرونا مثبت نیز توسط مجموعه همکارانمان در دانشگاه های علوم پزشکی استان شناسایی شدند و بدین ترتیب تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی به 116375 نفر رسیده است.

این ادعا که به علت حضور ریاست محترم جمهور، بیمارستان تخلیه شد کاملا خلاف واقع و نادرست است و انتشار این مطالب از سوی رسانه های معاند با هدف تحت الشعاع قرار دادن سفر پربار و امیدبخش ریاست محترم جمهور و تعدادی از اعضای محترم کابینه دولت مردمی سیزدهم به استان خوزستان صورت گرفته است.

مأموران مرزبانی استان بوشهر پس از هماهنگی با مقام قضایی 2 فروند شناور را توقیف کردند که در بازرسی از آنها چهاردستگاه لیفتراک قاچاق با متعلقات آنها کشف شد.

به گفته رییس پلیس راهور ناجا بیشترین کاهش تردد به ترتیب اولویت، استان گیلان 59 درصد، مازندران 58 درصد، قزوین، تهران و البرز 52 درصد و خراسان رضوی با 50 درصد بودند.

هم اکنون هر 2 دقیقه یک نفر جان خود را به دلیل کرونا از دست می‌دهد و وحشتناک تر آنکه متاسفانه هر 2 ثانیه یک نفر به کووید19 مبتلا می‌شود.

برخی از مردم - حتی خود شما - آنقدر عادت کرده‌اند از طریق فیلترهای موبایل تصویر خود را تحسین کنند که می‌ترسند یا حوصله ندارند در آینه به خود نگاه کنند، این است که امروزه، بیشتر افراد از چیزی که به آن بدشکلی سلفی می‌گویند، رنج می‌برند و حداقل این که از بدن و چهره ای که دارند، راضی و خرسند نیستند. در این درس با مطالعاتی که روی پدیده سلفی انجام شده و پیامدهای روانی و ارتباطی آن پرداخته‌ایم.