جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

از واحدهای خالی از سکنه شناسایی شده، حدود 480 تا 490 هزار تا از آنها در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت قرار داشتند.

موضوع مهم‌تر اینکه به نظر می‌رسد اگر در وین توافق شود، سرمایه‌هایی که از منابع نفت و گاز روسیه دور می‌شوند، به میادین و تأسیسات نفتی ایران سرازیر شوند.

وی با با بیان اینکه هنوز ثبت نام برای مردان مجرد بالای 23 سال سن ادامه دارد، گفت: 124 هزار نفر متقاضی مرد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

شتاب صفر تا 50 کیلومتر 8.4 و صفر تا صد، 10 ثانیه ای این خودرو علاوه بر لذت از تکنولوژی یک خودروی برقی امکان شتاب گیری های سریع را برای راننده خودرو فراهم می آورد.

آخرین خبر‌ها درباره یارانه نقدی در بودجه 1401 را بدانید.

برای اولین‌بار سود هر نفر یکجا و پیش از پایان سال واریز می‌شود.

از زمانی که رقم 57 درصد افزایش دستمزد کارگران را شنیدم نگران خود کارگران شدم، زیرا کارفرماها در سال آینده یا دست به تعدیل نیرو خواهند زد یا در قراردادها دستکاری خواهند کرد و این موضوع به ضرر کارگران در بلندمدت خواهد شد.

برخی بانک‌ها کماکان با تمسک قراردادن منفذی که در یکی از بخشنامه‌های بانک مرکزی در این زمینه ایجاد شده است از طریق اخذ وثایق نقدی، نرخ سود بانکی تسهیلات را به بیش از 25 درصد افزایش داده‌اند.

بالابودن قیمت نفت نباید از سوی دولت ایران که به شدت به منابع ارزی نیاز دارد، نادیده انگاشته شود. این شرایط پایدار نیست و باید از لحظه لحظه آن استفاده کرد؛ همان استفاده‌ای که عربستان و عراق و دیگر کشورهای نفتی از این سفره پهن می‌برند.

وی افزود: ساختمان پلاسکو با دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح ساخته شده و اختلافها با شهرداری تهران نیز برطرف شده است.

آلفا رومئو برای دیجیتالی کردن این تاسیسات تولید خودرو با شرکت سامسونگ همکاری داشته است.

این قیمت پایه را باید عددی کاملا رقابتی دانست زیرا در کلاس خود خریداران مجموعه ای از بهترین امکانات روز را تحویل می گیرند: موتور اسپرت قدرتمند، طراحی زیبا، کیفیت ب ام و، ایمنی آلمانی، فناورانه های روز و...

خانواده‌ها برای تهیه یک سبد میوه بسته به نوع و تعداد آن حداقل باید 100 تا 200 هزارتومان هزینه کنند.

در نمای جلوی لاماری ایما شاهد طراحی خشن و زیبا هستیم که پیش از این در محصولاتی مانند ام وی ام X22 پرو و کی ام سی K7 مشاهده شده است.

در ابتدای هفته جاری قیمت نفت به بالاترین حد از سال 2008 صعود کرد در حالی که قیمت گاز اروپایی رکورد تاریخی زد.

همچنین رقم های اعلام شده برای پرداخت سود سهام عدالت حاکی از افزایش 2 برابری سود سهام عدالت سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.