جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

در نتیجه افت نرخ حقیقی ارز تا حد بسیار زیادی ادامه پیدا خواهد کرد تا جایی که به دلیلی مثل «تحریم خارجی» یا «افت قیمت جهانی آن منبع طبیعی» (مثلا نفت)، سیل درآمدهای بادآورده کم یا قطع شود.

ساختمان جدید پلاسکو پس از گذشت پنج سال از حادثه آتش سوزی دیماه سال 1395، امروز افتتاح شد.

نرخ تورم بیش از دو برابر هدف چهار درصدی بانک مرکزی روسیه است و این داده‌ها هنوز تاثیر تحریم‌های غرب علیه روسیه به دلیل جنگ اوکراین را منعکس نمی‌کند.

در دروه‌ای که جهان به سمت دنیای مجازی، واقعیت افزوده و استفاده بیشتر از ارز دیجیتال در تبادلات مالی حرکت می‌کند، گروهی استفاده از شبکه جهانی اینترنت را برای ایرانیان خطرناک و مضر می‌دانند و برای مسدودسازی آن تصمیم می‌گیرند.

در سال 1401 صرفاً سیاست‌های کشور مانند امسال تثبیت کننده خواهد بود و نیازمند کمک های بیشتری خواهیم بود چرا که در حوزه اجرا با وجود دیدگاه های مناقشات نظری در بخش رشد و توسعه خود را نشان خواهد داد لذا نیازمند ورود دانشگاه ها به این عرصه هستیم.

شرکت مدیران خودرو جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان برند فونیکس، 50 نماینده برتر خود را بر اساس رتبه بندی های به دست آمده از وضعیت رضایت مشتریان، انتخاب کرده است.

با این حساب، در سال آینده، هیچ کارگر مشمول قانون کاری کمتر از 5 میلیون و 679 هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.

در فضای داخلی کابین از نمایشگرهای 9.3 اینچی هدآپ، نمایشگر 12 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر استفاده شده است.

گروه بهمن برای دومین بار بعد از خصوصی سازی از لوگوی جدید، مدرن و با محتوای خود رونمایی کرد.

در راستای بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی خرم‌آباد یک واحد متخلف شناسایی و پرونده قاچاق وی به ارزش بیش از 428 میلیون تومان به تعزیرات حکوتی معرفی شده است.

قیمت هر شانه تخم مرغ در مغازه‌های سطح شهر بین 53 تا 55هزار تومان و نرخ هر عدد تخم مرغ بین 1800 تا 2000 تومان است.

این محموله ها در مراکز غیرمجاز تهیه شده و با سوءاستفاده از برندهای معروف کشور قاچاق می‌شود و ممکن است بخشی از آن نیز در بازارهای داخل نیز عرضه شود.

افزایش نرخ انس باعث شد که قیمت طلا و سکه نسبت به چند روز گذشته با افزایش قابل توجهی همراه باشد به طوری که قمیت سکه در سه روز گذشته بیش از 550 هزار تومان بالا رفته است.

در جریان نشست مشترک قوه قضائیه و وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی در خلال ارائه گزارش خود از میزان 20 هزار هکتار از نهال‌های غرس شده غیرمفید زیتون که میوه نمی‌هد در اراضی کشاورزی کشور خبر داد. این موضوع از سوی رئیس عدلیه پیگیری شد.