جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

قیمت بلیت هواپیما براساس لیست اعلامی در آذر ماه سال جاری تعیین شده و در ایام عید به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد و سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌کند.

مقرر شده است که پرداخت عیدی کارگران مشمول قانون کار و شاغل در دستگاه های اجرایی باید براساس موازین مربوط به قانون کار و برمبنای مصوبات شورای عالی کار صورت گیرد

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، ایران خودرو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

متقاضیانی که هنوز پرونده آن‌ها در حال بررسی است به ادارات راه و شهرسازی استان مراجعه کنند تا مشکل مشخص و برطرف شود.

مشخص است که پوتین ناامید درصدد است تا اطمینان حاصل کند که غرب هرگز نمی‌تواند دوباره بر کشورش کنترل اقتصادی داشته باشد.

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز هم به روند افزایشی روز گذشته ادامه دهد بازار سکه هم با نیروی محرکه دلار می تواند به سرعت افزایشی خود بیفزاید

فروش خودروی FMC T5 نیز که ماه گذشته رونمایی شد به زودی آغاز شده است.

همچنین سامانه پایا، همانند روزهای عادی (غیرتعطیل رسمی) شامل چهار چرخه بوده و دستورپرداخت های شاپرکی نیز در چرخه اول (03:45 بامداد) تسویه خواهند شد.

اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر در راستای حمایت از تولید ملی و واحدهای تولیدی باعث شده است تا این بانک به عنوان یکی از بازوان اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امر اشتغالزایی شناخته شود.

انتظار می‌رود در این همکاری چهارجانبه حضور گردشگران تسهیل گردد و در نتیجه آن شاهد حضور بیشتر گردشگران در ایران باشیم.

در این دو طرح، سه محصول پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود.

طرح انتقال گاز ایران از طریق ترکیه 12 سال است که در فضای اقتصادی کشور مطرح است و باید دید این بار جدی‌تر خواهد شد یا خیر.

وقتی قرار است دارو با ارز یارانه‌ای ارائه شود، قطعا لازم است موضوعاتی مانند سهمیه‌بندی اعمال شود که این امر هم جز با سامانه‌های الکترونیک امکان‌پذیر نیست.

این وام، شامل کمک‌های بریتانیا، هلند، سوئد، ژاپن، دانمارک، لتونی، لیتوانی و ایسلند می‌شود.